اصفهان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن: درگیری در تمرین تیم فیزیکی نبوده است

به گزارش بهترین مقاله، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: اتفاقات تمرین روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در حدی که در بعضی رسانه ها انعکاس یافته نبوده است.

اصفهان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن: درگیری در تمرین تیم فیزیکی نبوده است

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، درباره اتفاقات تمرین روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن که در بعضی رسانه ها با عنوان درگیری فیزیکی سرمربی تیم و یکی از تماشاگران انعکاس یافته است، گفت: درباره این اتفاق از علیرضا منصوریان و افرادی که در تمرین بودند سئوال کردم. از نظر کیفی تیم خوبی داریم ولی متأسفانه امتیازهای لازم را کسب ننموده ایم و بعضی تماشاگرانی که بر سر تمرین رفته بودند حواشی ایجاد می نمایند و درگیری هایی ایجاد می گردد که در شأن باشگاه ذوب آهن هم نیست و از طرفداران درخواست می کنم اگر به تمرینات می روند برای تشویق تیم بروند، نه اینکه مشکل روحی و روانی برای بازیکنان و سرمربی ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه این اتفاق بسیار جزئی بوده و درگیری فیزیکی نبوده است، افزود: درگیری اتفاق افتاده در حدی نبوده که این قدر آن را بزرگ و رسانه ای نمایند و تیم هایی که طرفدار دارند معمولاً چنین اتفاقاتی در تمرینات شان می افتد. امروز این موضوع را پیگیری کردم و مشکل برطرف شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه گفته می گردد علیرضا منصوریان آغازنماینده درگیری لفظی با یکی از لیدرهای این باشگاه بوده و اعتقاد داشته وی در بعضی مسابقات این تیم از روی سکوها علیه کادرفنی شعار داده است، گفت: چون خودم در تمرین حضور نداشتم نمی توانم قضاوت کنم و اطلاعات خود را از افراد حاضر در تمرین کسب نموده ام. منصوریان مشغول تمرین دادن تیم بوده و نمی توانسته این کار را نموده باشد. حتماً آن فرد صحبتی نموده و منصوریان هم نزدیک شده و جواب داده است. از کادرفنی تیم می خواهیم صبر خود را بالا ببرند چون وضعیت تیم به گونه ای نیست که وارد این حواشی شویم و باید آرامش تیم را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تماشاگران نیز اگر طرفدار واقعی ذوب آهن هستند نباید در این موقعیت برای تیم مشکل ایجاد نمایند. هم از طرفداران و هم از کادرفنی و بازیکنان می خواهیم در چند روزی که به بازی با شاهین بوشهر باقی مانده صبر داشته باشند تا تیم امتیاز کامل این دیدار را کسب کند.

جمشیدی در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی برای بدون تماشاگر برگزار کردن تمرینات این تیم گرفته شده است، اعلام کرد: فردا جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می گردد و اگر به این نتیجه برسیم که ممکن است حضور طرفداری برای تیم مشکل ایجاد کند، قطعاً این کار را انجام می دهیم. البته تمرین صبح امروز بدون مشکل برگزار شده است.

وی درباره حضور روانشناس در کنار تیم فوتبال ذوب آهن توضیح داد: با توجه به صحبت هایی که با علیرضا منصوریان داشتیم نیازی به اینکه روانشناس در کنار تیم حضور داشته باشد احساس نکردیم. تیم خوب بازی می نماید و در بازی با پیکان 70 درصد مالکیت در اختیار ذوب آهن بود، اما در این فصل روی اشتباهات فردی گل خورده ایم و دروازه بان تیم هم باید تمرکز بیشتری داشته باشد. اگر هم فشار روی بازیکنان وجود داشته باشد بیشتر روی دروازه بان بوده و بعضی گل ها را می توانستیم نخوریم. منصوریان در حال برطرف مسائل تیم است که تا نیم فصل پیش برویم و اگر نیازی به تغییرات در یکی دو پست داشته باشیم، این کار را در نیم فصل انجام دهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: امیدوارم همه یاری نمایند تا فشار موجود از روی تیم برداشته گردد. به عنوان کسی که 2 سال است عضو هیئت مدیره هستم می گویم که تیم با کسب یک برد روی ریل می افتد و امتیازهای خوبی می گیرد و به جایگاهی که حق ذوب آهن است می رسد.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 520

به "اصفهان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن: درگیری در تمرین تیم فیزیکی نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن: درگیری در تمرین تیم فیزیکی نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید