ارائه کارت واکسن برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای الزامی شد

به گزارش بهترین مقاله، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای گفت: برای حضور در کلاس ها و دریافت خدمات رفاهی، واکسیناسیون کرونا و ارائه کارت واکسن الزامی است.

ارائه کارت واکسن برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای الزامی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، رضا مهدی اضافه کرد: با توجه به تصمیم دانشگاه فنی و حرفه ای برای آغاز آموزش حضوری در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور با اولویت برگزاری کلاس های دروس عملی شامل کارگاه ها و آزمایشگاه ها، برای حضور در کلاس های درس، اقامت در خوابگاه ها و دریافت خدمات تغذیه در رستوران های دانشجویی، واکسیناسیون کامل افراد مرتبط شامل استادان، دانشجویان و کارکنان (دریافت دو دُز واکسن کرونا) و ارائه کارت واکسن الزامی است.

وی اضافه کرد: دانشجویان، استادان و همکاران برای حضور در کلاس های درس، خوابگاه ها و ارائه و دریافت خدمات رفاهی و آموزشی، باید واکسینه شده و کارت دیجیتال واکسیناسیون را از سامانه وزارت بهداشت به آدرس www.salamat.gov.ir دریافت نمایند.

مهدی توضیح داد: چنانچه دانشجویان یا استادان و همکاران هنوز به هر دلیلی پیروز به دریافت واکسن نشده اند می توانند با مراجعه به سایت www.salamat.gov.ir و ورود اطلاعات درخواستی، نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند. ضمناًً، بیش از 57 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و قاطبه استادان و کارکنان دانشگاه واکسینه شده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه کرد: با توجه به الزام واکسیناسیون کامل (دریافت دو دُز واکسن) برای حضور در کلاس ها، کارگاه ها، آزمایشگاه ها، خوابگاه ها و رستوران های دانشجویی، توصیه و تأکید می گردد که دانشجویان هر چه زودتر به واکسیناسیون اقدام و کارت دیجیتال واکسن خود را دریافت نمایند.

وی تأکید کرد: با توجه به وفور واکسن و مراکز تزریق، مسئولیت عدم اقدام به واکسیناسیون با خود فرد اعم از استاد، دانشجو یا همکار بوده و دانشگاه، دانشکده و آموزشکده موظف به رعایت شیوه نامه ها و کنترل شرایط برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از شیوع کرونا به عنوان یک مسئولیت خطیر اجتماعی ست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1891

به "ارائه کارت واکسن برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه کارت واکسن برای حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید