اختصاص 500 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال آینده

به گزارش بهترین مقاله، معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 500 میلیارد تومانی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران اطلاع داد.

اختصاص 500 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال آینده

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حامد مظاهریان در نشست خبری امروز یکشنبه در تشریح جزئیات لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران با اشاره به این که این لایحه در دو حوزه پروژه های محلی و حمل و نقل، بودجه قابل توجهی را در نظر گرفته است اضافه نمود: یکی از اتفاقات ویژه ای که در حوزه بودجه بندی رویداد این بود که سال جاری در حقیقت دو بار بودجه را تدوین کردیم بار اول متمم بودجه سال 98 بود که از سوی شهرداری به شورا ارسال شد و امروز نیز لایحه بودجه سال آینده شهرداری را تقدیم شورا کردیم.

وی اضافه نمود: هفته گذشته متمم بودجه سال 1398 در شورای شهر به تصویب رسید و امروز بودجه سال آینده را در حالی تقدیم شورا کردیم که مهمترین نکته در بودجه سال آینده شهرداری تهران تغییر نگرشی بود که در پروژه های عظیم شهری ایجاد شد و برخلاف روال گذشته که تاکید مدیرت شهری در انجام پروژه های بزرگ مقیاس بود برای سال آینده انجام پروژه های محلی کوچک مقیاس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: موضوعی که شورای شهر تهران در دوره پنجم مورد تاکید قرار داد همین تغییر رویکرد بود و نگاه های نقادانه موجود در پروژه های شهری از لحاظ محیط زیستی و شهری انسان محور مورد توجه قرار نگرفت لذا کوشش ما در مدیریت شهری این است از درون پروژه های بزرگ شهری به پروژه های محله محور برگردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که در بین خواسته های مردم دو موضوع محیط زیست و آلودگی هوا مکرر اعلام می گردد اضافه نمود: اگر در سطح محلات از مردم بپرسیم که خواسته آنها چیست متوجه می شویم که نوع خواسته شهروندان در محلات تغییر می نماید. از این راستا می توانیم ایده های موجود در سطح محلات را به پروژه تبدیل کنیم. بر همین اساس در بودجه سال آینده 2000 میلیارد تومان برای 350 محله تهران اختصاص داده شده تا پروژه های محلی کوچک مقیاس در آنها عملیاتی گردد. همچنین 5000 میلیارد تومان نیز به موضوع ترافیک و عمران اختصاص پیدا نموده، 3000 میلیارد تومان برای توسعه مترو و 500 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تخصیص داده شده است.

مظاهریان با تاکید بر این که در مدیریت شهری و در لایحه بودجه سال آینده به فضاهای عمومی پایتخت توجه ویژه ای شده است اضافه نمود: مبلغی در حدود 850 میلیارد تومان برای احداث میدان گاه های شهر تهران پیش بینی نموده ایم تا از این طریق توسعه فضاهای عمومی پایتخت را محقق کنیم. در حوزه فرهنگی نیز گردشگری شهر تهران ، احداث گرم خانه ها و تکمیل پروژه تهران 1400 در دستور کار قرار گرفته و 33 میلیارد تومان بودجه برای این حوزه در سال آینده پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 706

به "اختصاص 500 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 500 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید