آموزش و پرورش در کانادا

به گزارش بهترین مقاله، تحت قانون اساسی آمریکای شمالی , سازماندهی و مدیریت آموزش عمومی مسئولیت های استانی است. دولت فدرال به طور مستقیم تنها با فراهم کردن آموزش در حوزه شمال غربی , قلمرو شمال غربی , و خارج از قلمرو , و در مدارس هند در سراسر کانادا , برای زندانیان اعضای نیروهای کانادایی در ایستگاه های نظامی , و از طریق کالج نظامی سلطنتی کانادا در کینگستون اونتاریو نگران است. علاوه بر آن , دولت فدرال آموزش حرفه ای بزرگسالان را تامین می کند و حمایت مالی از استان ها را برای هزینه های عملیاتی آموزش عالی فراهم می کند.

آموزش و پرورش در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سیاست های آموزشی از حوزه قضایی به حوزه قضایی متفاوت است , اما هر استان دارای بخشی از آموزش است که توسط یک وزیر اداره می شود که عضو کابینه استانی است. بچه ها کانادا قبل از ورود به یک مدرسه ابتدایی هشت درجه ای در برخی استان ها به مدت دو سال در مهد کودک حضور دارند در حالی که در سایر استان ها فقط یک سال به مهدکودک می فرایند. در حدود بیست و چهار سالگی , اغلب بچه ها در یک دبیرستان چهار ساله ثبت نام می کنند.

آموزش عالی به طور سنتی حفظ دانشگاه ها بود. اکنون , آن ها توسط موسسات مختلف بدون شرایط اعطای درجه - به عنوان مثال , کالج های محلی در بریتیش کلمبیا , موسسه فن آوری و علوم کاربردی در ساسکچوان , کالج هنرهای کاربردی و فن آوری در انتاریو , و کالج های آموزش عمومی و علوم کاربردی در کبک , تکمیل می شوند. کانادا دارای برخی موسسات دارای مدرک لیسانس و بیش از کالج های محلی است که از موسسات دارای یک دانشکده و چند موسسه با تعداد کمی از موسسات و موسسات تحقیقاتی و بیش از 400 دانشجو تشکیل شده است. دانشگاه تورنتو یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده آمریکا است. دانشگاه مک گیل یکی از دانشگاه های ایالات متحده آمریکا است.

قدیمی ترین دانشگاه فرانسوی زبان در کانادا , در شهر کبک , ریشه های این دانشگاه را به طور رسمی رد می کند. دانشگاه های کانادا پس از انقلاب آمریکا تاسیس شدند. دانشگاه کینگ کینگ در نوا اسکوشیا و آنچه که در حال حاضر دانشگاه برونسویک جدید است , در دانشکده کینگ (دانشگاه کلمبیا) در شهر نیویورک (دانشگاه کلمبیا) طرح شده است. بیشتر دانشگاه های دیگر در روزه ای پیشرو از طریق کلیساها آغاز شده اند , اما تقریبا ً همه آن ها به صورت تقریبا ً کاملا از نظر مالی وابسته به دولت های استانی هستند. در اواخر دهه 1980 , انتاریو تعدادی موسسه جدید را تاسیس کرد. یکی از این دانشگاه ها , دانشگاه واترلو (که در سال 1993 تاسیس شد) یک برنامه هم کاری (دانشگاهی و دانشگاهی) دارد و در ریاضیات و علوم کامپیوتر شهرت جهانی کسب کرده است. تعدادی از دانشگاه های خصوصی در کانادا تاسیس شده اند , از جمله دانشگاه ایالتی جاده های پادشاهی که در یک کالج نظامی فدرال در نزدیکی ویکتوریا , بریتیش کلمبیا تاسیس شد. یک ویژگی تا حدی غیر معمول از دانشگاه های کانادا سیستم"کالج های وابسته"است که با موسسه اعطای درجه"والد"مرتبط هستند هر چند که از نظر فیزیکی از آن جدا شده اند. زبان انگلیسی زبان مشترک آموزش در بیشتر دانشگاه ها به جز چند موسسه چند زبانه و چندین مدرسه زبان فرانسه است.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 737

به "آموزش و پرورش در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید