آمادگی میزبانی از گردشگران در رامسر افزایش یابد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/مازندران فرماندار رامسر بر افزایش آمادگی این شهرستان برای میزبانی از گردشگران تاکید نمود.

آمادگی میزبانی از گردشگران در رامسر افزایش یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، محمد آزاد در جلسه روسای اتحادیه های صنفی و معتمدین بازار در فرمانداری شهرستان رامسر اظهار کرد: برای رسیدن رامسر به صندلی اصلی خود احتیاج به همه دستگاه ها وجود دارد تا به صندلی اصلی این شهرستان دست یابیم. باید نگاه کم بینی و انحصاری را در رامسر کنار بگذاریم و همراه با مسئولان و شهروندان این شهرستان را بسازیم.

فرماندار رامسر از نصب تابلوها از میدان شهید خلعتبری تا میدان رجایی شدیدا انتقاد کرد و گفت: این تابلوها منظره بدی برای شهر ایجاد نموده و احتیاج است همه اصناف با یاری شهرداری اقدام به جمع آوری این تابلوها نمایند.

آزاد، ظرفیت های رامسر را در بخش گردشگری بی نظیر عنوان نمود و اضافه کرد: این شهرستان دارای شرایط طبیعی بسیار مناسبی است. اگر شعار توریستی بودن را می دهیم اما آمادگی میزبانی نداشته باشیم فایده ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه بحران کشور ما بحران مدیریتی است، اظهار کرد: در دوران بحران برف سال 92 در رامسر دولت 16 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کشاورزی پرداخت کرد. دولت تدبیر و امید در برف زود هنگام آذر ماه امسال برای نخستین بار در کشور خرید تضمینی پرتقال را کیلویی 550 تومان و خرید کیوی با قیمت توافقی انجام داد و کیوی آسیب دیده در جریان بارش برف و یخبندان به صورت تضمینی توسط کارخانجات سطح کشور خریداری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 720

به "آمادگی میزبانی از گردشگران در رامسر افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی میزبانی از گردشگران در رامسر افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید