آماده پذیرش مسافران در نوروز 1401 هستیم

به گزارش بهترین مقاله، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای پذیرش مسافران در نوروز 1401 اعلام آمادگی کرده گفت: شیوه نامه ای در این زمینه تدوین شده است.

آماده پذیرش مسافران در نوروز 1401 هستیم

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد محمدحسین خلدی نسب روز یکشنبه 28 آذرماه 1400 در نخستین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: آمادگی پذیرش مسافران با 50 درصد ظرفیت اشغال مکان های جهانگردی با ارائه آزمایش پی. سی. آر منفی و همچنین گواهی تزریق واکسن اعلام شده است.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بیان نمود: جهانگردی یکی از مشاغلی است که در دوره همه گیری کرونا به شدت، آسیب دیده به طوری که از اسفند 98 تا به امروز و با اجرای محدودیت های دوران کرونا حدود 320 هزار میلیارد ریال به بخش جهانگردی آسیب وارد شده است.

خلدی نسب بیان کرد: با ایجاد تمهیدات ویژه برای ورود جهانگردان و مسافران خارجی به استان ها نیز آمادگی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواستار توجه وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی برای کمک به توسعه جهانگردی در استان شد و گفت: این استان به دلیل زیبایی های طبیعی، ظرفیت توسعه جهانگردی در حد استان های مطرح ایران را دارد.

کیامرث حاجی زاده بیان نمود: توسعه زیرساخت های جهانگردی استان شرایط جذب جهانگرد و مسافران را بهبود خواهد داد به گونه ای که می توان برای تبدیل شدن به قطب طبیعت گردی جنوب سرمایه گذاری کرد.

حاجی زاده افزود: در صورت سامان دهی پروژه های زیرساختی جهانگردی، این استان یکی از قطب های جهانگردی ایران خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1961

به "آماده پذیرش مسافران در نوروز 1401 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده پذیرش مسافران در نوروز 1401 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید