شروع اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای جام جهانی مصر

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و جواد میرحسینی ترکیب اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هستند که از روز گذشته دور جدید تمرینات خود را زیر نظر پیمان فخری و در محل آموزشگاه ملی المپیک شروع کردند.

شروع اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای جام جهانی مصر

شمشیربازی اسلحه سابر ایران که در جهت رقابت های گزینشی المپیک واقع شده است، حضور در جام دنیای مصر را پیش رو دارد. این رقابت ها جایگزین یک دوره جام دنیای شده که قرار بود اواخر آبان ماه به میزبانی الجزایر برگزار گردد.

الجزایر اما به دلیل عدم آمادگی برای میزبانی جام دنیای یک ماه پیش از برگزاری آن انصراف داد. از آنجا که این رویداد مختص قاره آفریقا است، مصر به عنوان محلِ جدید برگزاری جام دنیای در این قاره انتخاب شد.

جام دنیای مصر ششمین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی اسلحه سابر به حساب می آید که هفته اول آبان ماه برگزار خواهد شد. تیم ایران با چهار شمشیرباز در این رویداد حاضر می شود.

کسب رنکینگ دهم انفرادی توسط مجتبی عابدینی و در اختیار دریافت صندلی ششم دنیا در بخش تیمی، نتیجه حضور شمشیربازان ایران در پنج رویداد ابتدایی برای کسب امتیاز المپیک بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 333

به "شروع اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای جام جهانی مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای جام جهانی مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید