آرمات: لهستان بهتر از ما بازی کرد، عذرخواهی می کنم

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنانم قصد داشتند باخت گذشته مقابل لهستان را جبران نمایند و به همین علت در بازی تصمیمات عجولانه ای گرفتند.

آرمات: لهستان بهتر از ما بازی کرد، عذرخواهی می کنم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی دنیا مقابل لهستان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا فردا برای کسب مقام سومی مقابل روسیه بازی نمایند.

مسعود آرمات، سرمربی ایران علت این شکست را بی ارتباط با بی تجربگی شاگردانش نداست و اضافه نمود: لهستان بهتر از ما بازی کرد. به این تیم تبریک می گویم. آن ها نسبت به ما هماهنگ تر بودند و ما هم اشتباهات بیشتری مقابل حریف داشتیم. بی تجربگی بازیکنان هم عاملی شد تا در نهایت بازی را واگذر کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران با تایید بر این که تیم ایران در بازی امروز مشکل حمله داشت، گفت: در دریافت اول دچار مشکل بودیم و طبیعتا در حمله هم به مشکل برخوردیم.

آرمات بازی شتاب زده بازیکنانش را هم به سن کم آن ها مرتبط دانست و توضیح داد: در این سن بازیکنان عجول هستند. ما هر چقدر آن ها را به آرامش دعوت کردیم، نشد. بازیکنانم قصد داشتند باخت گذشته مقابل لهستان را جبران نمایند و به همین علت در بازی تصمیمات عجولانه ای گرفتند. ضمن این که این اولین تجربه بازی رسمی آن ها بود.

او علت نوسان در بازی ایران مقابل دو تیم لهستان و آرژانتین را هم این طور اعلام کرد: سیستم بازی این دو کشور با هم فرق دارد. همین تفاوت هم باعث شد پیروز به مهار تیم آرژانتین شویم، اما برابر لهستان آنالیزهایمان در زمین اجرا نشد.

آرمات در پاسخ به این سوال که چرا پاسورها از حرکت پایپ در بازی استفاده نکردند، گفت: چون دریافت اول نمی رسید نمی توانستیم پایپ انجام دهیم.

سرمربی ایران داوری بازی را هم بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت: با این حال چون بازی را واگذار کردیم نمی خواهم در این خصوص زیاد صحبت کنم که نگویند باختش را به گردن داور انداخت. باخت امروز به گردن من بود.

آرمات گفت: با روسیه روان تر بازی می کنیم تا بتوانیم روی سکو برویم. این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای من و بازیکنانم برخوداراست. امیدوارم مقابل روسیه برترین عملکرد را داشته باشیم و به مدال برنز برسیم. ما کوشش کردیم که به فینال برسیم اما نشد. از مردم ایران عذرخواهی می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1794

به "آرمات: لهستان بهتر از ما بازی کرد، عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: لهستان بهتر از ما بازی کرد، عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید