گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 راهی بازار خواهد شد

به گزارش بهترین مقاله، اینطور که به نظر می رسد، گوشی میان رده جدید HMD که نوکیا 6.3 نام دارد، قرار است با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 730 راهی بازار گردد.

گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 راهی بازار خواهد شد

اولین باری که در رابطه با نوکیا 6.3 خبری منتشر شده بود ادعا می کرد این محصول به یک پردازنده سری 600 کوالکام مجهز خواهد شد. اما یک منبع داخلی اکنون این ادعا را رد نموده و می گوید اسنپدراگون 730 قلب تپنده این گوشی خواهد بود.

به گفته این منبع که ادعا می کرد نسخه اولیه نوکیا 6.3 را نیز در اختیار دارد، این محصول به مجموعه دوربین 4 تایی مجهز خواهد شد که سنسور اصلی آن 24 مگاپیکسلی است و با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق همراهی می گردد.

این محصول قرار است از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور بهره ببرد حال این کلید پاور قرار است در کدام قسمت گوشی تعبیه گردد معین نیست. طبق گفته های این منبع، نوکیا 6.3 یک گوشی کوچک و جمع و جور خواهد بود که کابران حتی با یک دست هم می توانند با آن کار نمایند.

نوکیا 7.3 احتمالا به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و اینترنت 5G مجهز خواهد شد

با توجه به اینکه نوکیا 6.2 در ماه اکتبر سال گذشته راهی بازار شد، می توان انتظار داشت این گوشی در فصل سوم (پاییز) راهی بازار گردد. البته هنوز در رابطه با گوشی جدید نوکیا اطلاعات کافی در اختیار نداریم ولی قطعا در ماه های آینده در رابطه با آن بیشتر خواهیم شنید.

در حال حاضر نوکیا در بازار گوشی های میان رده عملکرد نسبتا خوبی ندارد و بیشتر محصولات این شرکت یا بسیار قوی هستند یا ضعیف. وجود یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون 730 می تواند این شرکت را در مقابل بسیاری از شرکت های مدعی بازار سرپا نگه دارد. نوکیا فعلا از لحاظ بروزرسانی نرم افزاری در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است و اگر بتواند محصولات خوبی با قیمت مناسب فراوری کند، شاید بتوان به احیای دوباره آن امیدوار شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا نوکیا می تواند مجددا در بازار گوشی های هوشمند قد علم کند یا به سرنوشت سونی HTC، ال جی و … دچار خواهد شد؟

نوکیا 9.3 PureView احتمالا به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می گردد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1025

به "گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید