گودزیلای ژاپنی آماده ورود به خیابان های تهران

به گزارش بهترین مقاله، نیسان Z از نظر طراحی، تغییرات نسبتا زیادی را نسبت به نسل قبل تجربه کرد و به نسل های اولیه خود، بیشتر نزدیک شد.در این نسخه شاهد به کار بردن ادوات اسپرت و نشان نیسمو در سراسر بدنه هستیم.

گودزیلای ژاپنی آماده ورود به خیابان های تهران

به گزارش خبرآنلاین، بزرگ ترین تغییر در نمای جلو رخ می دهد، با استفاده از طرحی که نیسان به اختصار Grand-Nose یا G-Nose نامیده است.بیش از یک طراحی مجدد برای حذف جلوپنجره مستطیل شکل، در واقع به روش مشابه Fairlady 240ZG قدیمی، فضای جلویی توسعه می یابد.در نتیجه، نیسان Z نیسمو تقریباً یک اینچ بلندتر از مدل استاندارد است.

لیپ قرمز رنگی در جلو دیده می گردد که در سراسر خودرو هم امتداد یافته است.نیسان می گوید برای پوشاندن دهانه جلوپنجره، از نازک ترین توری استفاده شده است.در گوشه های سپر، از کانارد یا لبه L مانندی استفاده شده که هم سبک و هم کاربردی هستند و در حین ترکیب شدن با رکاب های جانبی نیسمو، نیروی رو به پایین را اضافه می نمایند.

در عقب، نیسان Z نیسمو دارای یک اسپویلر سه تکه است که هم پهن تر و هم بلندتر است.دیفیوزر خودرو از طراحی مجذوب کننده تری بهره مند بوده و دو اگزوز اسپرت، به زیبایی این قسمت افزوده است.

ادوات اسپرت و تریم قرمز و مشکی در کابین خودرو حضور دارند.صندلی های Recaro به نگه داشتن راننده و سرنشین یاری می نمایند.زمانی که در پیست نیستید، انیمیشن های مخصوص Nismo برای نمایشگر دیجیتال در کنار انبوهی از تزئینات قرمز رنگ که کاملاً روحیه اسپرتی به داخل می دهند، نمایش داده می گردد.

برای یاری به مدیریت ارتقاهای اجرا شده، نیسان یک حالت رانندگی + Sport تازه را اضافه می نماید که به رانندگان یاری می نماید تا از زمان صرف شده در پیست، نهایت استفاده را ببرند.

ارتقاء سیستم تعلیق و ترمز مطمئناً تفاوت ایجاد می نماید.نیسان، دمپرهای تنظیم شده و فنرهای سفت تری را در این خودرو جای داده است.شاسی نیسان Z، برای کنترل بهتر سختی های مسیر مسابقه سفت تر شده است.نیسان می گوید که این به روزرسانی ها Z Nismo را 2.5 درصد سفت تر می نماید، اما فرمان تیزتر و حساس تر می گردد.

منبع تامین انرژی همچنان یک پیشرانه 3 لیتری توئین توربو V6 است، اما مهندسان نیسان از روش آزمایش شده و واقعی برای تقویت بیشتر و بهینه سازی سیستم خنک نماینده استفاده کردند.با تقویت اعمال شده، خروجی به 420 اسب بخار قدرت (افزایش 20 اسب بخار) و 520 نیوتون متر گشتاور (34 نیوتون متر گشتاور) افزایش می یابد.

این نیرو به وسیله یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته با تنظیم مخصوص Nismo به چرخ های عقب منتقل می گردد.چرخ های 19 اینچی سبک وزن Rays مخصوص به نام Dunlop SP Sport Sport، این خودرو را به حرکت درمی آورند.این لاستیک ها مشابه لاستیک های استفاده شده در GT-R هستند.

قیمت نیسان Z Nismo 2024 نزدیک به تاریخ فروش آن که در حال حاضر برای پاییز در نظر گرفته شده است، اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2285

به "گودزیلای ژاپنی آماده ورود به خیابان های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودزیلای ژاپنی آماده ورود به خیابان های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید