کلوپ: رکوردهایی که ثبت کردیم، خیلی خاص هستند، به همه رقبای مان احترام می گذاریم

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می گوید؛ رکوردهایی که تیمش ثبت کرده خیلی خاص هستند اما شاگردانش باید در حال حاضر تنها به بازی با واتفورد فکر کند.

کلوپ: رکوردهایی که ثبت کردیم، خیلی خاص هستند، به همه رقبای مان احترام می گذاریم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس به سختی در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3 بر 2 از سد وستهام گذشت، پس از این بازی گفت: آغاز بازی را دوست داشتم و ما گل خوبی در همان آغاز بازی به ثمر رساندیم. ما در این بازی اما در توپ های دوم و ضربات آغاز مجدد خوب عمل نکردیم. بین دو نیمه سعی کردیم تغییراتی به وجود بیاوریم و کارهایی که از بازیکنان خواسته بودیم را به خوبی به اجرا گذاشتند.

شاگردان کلوپ در این بازی بیست ویکمین برد متوالی خانگی خود را به ثبت رساندند و با رکورد تاریخ لیگ برتر که توسط همین تیم در سال 1972 ثبت شده بود، برابر شدند. آنها همچنین با کسب هجدهمین برد متوالی در رقابت های لیگ برتر با رکورد منچسترسیتی برابر شدند.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید شرح داد: چند سال پیش گفتند که ما می خواهیم داستان خودمان را بنویسیم و تاریخ خودمان را خلق کنیم و بازیکنانم هم همان چیزهایی که من گفته بودم را کاملاً جدی گرفتند. این رکوردها خیلی خاص هستند. این اعداد فوق العاده هستند. همه ما می دانیم که این آمار و ارقام خاص هستند اما در حال حاضر فقط به دنبال ریکاوری سریع و آماده شدن برای بازی بعدی هستیم، چون واتفورد منتظر ما است و می خواهد با ما رقابت کند.

کلوپ که تیمش تنها به کسب 12 امتیاز برای کسب اولین قهرمانی اش در 30 سال گذشته لیگ برتر نیاز دارد، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: کل ورزشگاه در بازی با واتفورد علیه ما خواهد بود و ما باید صد درصد آماده آن بازی باشیم چون آنها تیم خوبی هستند. تا زمانی هم که آماده نبرد با رقبا باشیم، کسی نباید نگران باشد اما ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. کسب 12 امتیاز بعدی برای قهرمانی هم سخت خواهد بود و این را در این بازی دیدیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: هرگز تصور نمی کردم که در 11 بازی خاتمهی فصل در چنین جایگاهی باشیم. ما به تمامی رقبای مان احترام زیادی می گذاریم و می دانیم که هیچ بازی آسان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 821

به "کلوپ: رکوردهایی که ثبت کردیم، خیلی خاص هستند، به همه رقبای مان احترام می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: رکوردهایی که ثبت کردیم، خیلی خاص هستند، به همه رقبای مان احترام می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید