کالری های موجود در کشمش با روکش شکلاتی

به گزارش بهترین مقاله، امروز با خوردن چند کشمش با روکش شکلاتی خوشمزه احساس گناه به شما دست داده است؟ آنقدر احساس گناه نکنید. می توانید از مقدار کالری موجود در این خوراکی های خوشمزه، فوائد آنها (بله اینها هم فوائدی دارند)، و مقدار صحیح

کالری های موجود در کشمش با روکش شکلاتی

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع:راسخون

امروز با خوردن چند کشمش با روکش شکلاتی خوشمزه احساس گناه به شما دست داده است؟ آنقدر احساس گناه نکنید. می توانید از میزان کالری موجود در این خوراکی های خوشمزه، فوائد آنها (بله اینها هم فوائدی دارند)، و میزان صحیح مصرف شان اطلاع کسب کنید، به طوریکه با خوردن این خوراکی های خوشمزه دیگر احساس گناه نخواهید کرد.

افرادی هستند که عاشق خوردن کشمش می باشند و افراد دیگری هم وجود دارند که در مقابل شکلات نمی توانند مقاومت نمایند. ترکیب این دو برای آنها ترکیبی آسمانی خواهد بود. اگر جزء این دسته افراد می باشید، احتمالاً می توانید به راستی با آنچه گفته شد ارتباط برقرار نموده و آن را تصدیق کنید. با این حال، پیش از برداشتن یک مشت از آنها و آغاز به نوش جان کردن شان، بایستی از میزان کالری موجود در آنها اطلاع یابید. البته که این یک خوراکی آسمانی و لذیذ است اما اگر می خواهید از این خوراکی خوشمزه در دراز مدت استفاده نموده ولذت ببرید، بایستی از میزان مصرف آنها اطلاعی داشته باشید. بنابراین در این بخش نگاهی به کالری های موجود در کشمش با روکش شکلاتی انداخته تا بتوانید کنترلی بر میزان مصرف آن بدست آورید.

کالری مصرفی یک کشمش با روکش شکلاتی چه میزان است؟

از آنجا که این خوارکی از شکلات و کشمش، یعنی دو ماده ای تشکیل شده است که به هنگام شمارش کالری به عنوان ترکیبی مهلک متصور شده و مردم به احتمال زیاد نسبت به مصرف آن احساس نگرانی می نمایند. اما در این بخش علت اینکه نباید نگران باشید را آورده ایم.

1 عدد کشمش با روکش شکلاتی حاوی 4 کالری است.

1 عدد کشمش با روکش شکلات تیره حاوی 6 کالری است.

حال، به چه میزان می توانید از این خوراکی مصرف کنید؟ متخصصین از شما نمی خواهند از مصرف این خوراکی خوشمزه صرف نظر کنید، حتی اگر تحت رژیم لاغری قرار داشته باشید. قطعاً اجازه مصرف تنها 10 عدد از آن را خواهید داشت. این میزان مصرف قابل اطمینان بوده و در صورتی که تحت رژیم لاغری قرار داشته باشید، شما را از مسیرتان خارج نمی سازد.

با کمال تعجب بایستی گفت که کشمش با روکش شکلاتی فوائد مختلفی هم داشته که هنگامی که این کشمش را با روکش شکلات تیره مصرف کنید، ارزش بیشتری خواهد داشت. در این بخش بعضی از این فوائد به صورت لیست در آورده شده اند.

هم شکلات تیره و هم کشمش حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان بوده که می توانند به حفظ سلامتی سیستم ایمنی بدن شما یاری نمایند.

کشمش نسبتاً بدون چربی بوده و حاوی مواد مغذی بسیاری از جمله آهن، کلسیم و پتاسیم است. کشمش بعلاوه حاوی میزان زیادی فیبر است که برای بدن سلامتی بخش می باشد.

کسانی که این خوراکی های خوشمزه را در یک رژیم غذایی کم کلسترول وارد می نمایند، از فوائد آن بهره مند می شوند به این علت که سطوح HDL یا کلسترول خوب را افزایش می دهند.

با مصرف کشمش با روکش شکلات تیره به میزان کم دچار آکنه و دیگر مسائل پوستی نمی شوید، مگر آنکه نسبت به هر کدام از آنها آلرژی داشته باشید که در این صورت ممکن است واکنش های دیگری هم به همراه داشته باشد. احتمالاً شکلات شیری است که می تواند موجب بروز چنین وضعیتی شود، اما حتی همین هم در مقادیر محدود مضر نخواهد بود.

نوش جان کردن این نوع کشمش موجب تسکین و آرامش شما هم می شود، به این علت که به هر حال شیرین بوده و موجب آرامش روحی شما برای مدت زمان کوتاهی می شود. حقیقتاً که لذت بخش است!

ترکیب ویژه موجود در شکلات تیره در واقع می تواند به مبارزه با پوسیدگی دندان یاری کند (البته این بدان معنا نیست که هر میزان که دوست دارید می توانید از آن میل کنید ـ این خوراکی با این وجود حاوی کالری است)

فوائدی که در بالا اشاره شد زمانی که کشمش با روکش شکلات تیره خریداری نمایید تأثیرگذارتر می باشند، به این علت که از مواد اولیه اورگانیک تهیه می شوند. مواد اولیه اورگانیک بعلاوه شناخته شده اند که طعم بهتری نسبت به انواع عادی دارند.

اگر نگران پیدا کردن مارک یا نشان تجاری مناسبی هستید که نیازهای شما را برآورده سازد، چرا خودتان آن را درست نمی کنید؟ بدین ترتیب می توانید نسبت به موادی که در آن استفاده می کنید، مطمئن بوده و آماده سازی آن در خانه بسیار آسان می باشد. چند برگه شکلات تیره اورگانیک همراه با میزانی کشمش اورگانیک تهیه کنید. یک چهارم فنجانی را از برگه های شکلات تیره پر نموده و آنها را بر روی آب جوش و یا در مایکروویو (با درجه زیاد به مدت یک دقیقه) گرم نموده تا ذوب شوند. یک پوند یا 453 گرم کشمش را در دست گرفته و آنها را به آرامی به شکلات بیافزایید، به گونه ای که هر دانه کشمش به طور کامل پوشیده از شکلات شود. در صورتی که دیدید شکلات مازاد در کاسه به جای مانده است، میزان دیگری کشمش به آن بیافزایید. ضروری است که کشمش ها با لایه نازکی از شکلات پوشیده شوند. بر روی یک کاغذ پوستی در یک سینی کشمش های پوشیده از شکلات را به صورت یک لایه پخش کنید. سینی را درون فریزر گذاشته تا شکلات سفت شود. این کار می تواند بین 5 تا 10 دقیقه به طول انجامد. آنها را از فریزر خارج نموده، با دستتان آنها را از یکدیگر جدا نموده و نوش جان کنید. می توانید مابقی آن را درون جعبه ای در یخچال نگهداری کنید و هر زمانی که هوس خوردن چیزی شیرین را کردید از آنها مصرف کنید!

آسان بود، اینطور نیست؟ این میان وعده خوشمزه با مواد اولیه ای بسیار آسان (و هر چیزی که نسبت به آن اطمینان دارید) ظرف چند دقیقه آماده شده و بدین ترتیب لازم نیست که منتظر کشمش هایی با روکش شکلات اورگانیک باشید که برایتان فرستاده می شود. در هر صورت، میزان کالری آن خواه خانگی باشد و خواه از مغازه خریداری نمایید، تقریباً به یک میزان خواهد بود. تنها به میزانی که در بالا اشاره شد از آن نوش جان نموده و با این کار قطعاً از کالری های غیر ضروری در امان خواهید ماند. نوش جان!

منبع: راسخون
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1856

به "کالری های موجود در کشمش با روکش شکلاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالری های موجود در کشمش با روکش شکلاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید