چطور در آگهی های استخدام کاربوم جستجو کنیم؟

به گزارش بهترین مقاله، قصد شما از بازدید از سایت karboom.io پیداکردن شغل است. ما می خواهیم مطمئن باشیم که شما چیزی را که به دنبالش هستید پیدا می کنید. در این راهنما شیوه کار سیستم جستجوی سایت ما را می بینید.

چطور در آگهی های استخدام کاربوم جستجو کنیم؟

استفاده از جستجوی آگهی استخدام

قبل از هر چیز می توانید از گزینه جستجوی عنوان شغلی در صفحه اصلی وبسایت بهره ببرید. اما در صفحه آگهی استخدام از نوار سمت راست صفحه در قسمت براساس گروه شغلی، شغلی که دوست دارید را انتخاب کنید. سپس از فهرست بعدی شهری که مایل به استخدام هستید را انتخاب کنید.

در صفحه نتایج جستجو می توانید شغل مد نظرتان را بر اساس نوع همکاری یعنی: تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، مشاوره ای و کارآموزی جستجو کنید. از این فهرست گزینه هایی که مناسب شما است را انتخاب کنید تا جستجو شروع شود.

اگر می خواهید جستجوی دقیق تری داشته باشید، می توانید از گزینه های دیگر مثل براساس سطح ارشدیت، براساس سابقه کار و براساس نوع صنعت هم استفاده کنید.

جستجو بر اساس شرکت

فرقی ندارد که بخواهید با یک شرکت بزرگ کار کنید یا یک شرکت استارت آپی کوچک، با کلیک بر روی بخش معرفی شرکت ها یا دکمه مشاهده همه شرکت ها در نوار سمت راست صفحه آگهی استخدام می توانید با شرکت های مختلف آشنا شوید و درباره شرکت ها، ماموریت و اهدافشان، فرهنگ سازمانی بیشتر بخوانید و آگهی استخدام آنها را مشاهده کنید.

جستجو بر اساس شهر

در این قسمت می توانید شهری که مورد نظرتان است را انتخاب کنید و فرصت های شغلی که در شهر مورد نظر شما است را مشاهده کنید. مثلا اگر به دنبال آگهی های استخدام اصفهان هستید، با کلیک بر روی شهر اصفهان در بخش بر اساس شهر در صفحه آگهی استخدام از آخرین فرصت های شغلی این شهر اطلاع پیدا کنید.

سایت کاریابی کاربوم تلاش کرده است تا با ارائه جدیدترین آگهی های استخدامی از شرکت های معتبر و بزرگ ایرانی، فرصت مناسبی برای همه کارجوریان کشور فراهم آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1145

به "چطور در آگهی های استخدام کاربوم جستجو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در آگهی های استخدام کاربوم جستجو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید