پوشش خبری مراسم Time Flies اپل (پخش زنده تمام شد)

به گزارش بهترین مقاله، بعد از شایعه های زیاد درباره مراسم اپل بالاخره این شرکت هفته پیش تأیید کرد که قصد دارد امروز 25 شهریور (15 سپتامبر) یک مراسم مجازی با عنوان Time Flies برگزار کند. کسی به طور دقیق مطمئن نیست چه محصولاتی قرار است در مراسم Time Files اپل معرفی شود، ولی حتی ممکن است شاهد رونمایی از آیفون 12 و آیفون 12 پرو باشیم. طبق رسم همیشه می توانید امروز سه شنبه 25 شهریور ساعت 21:30 به وقت ایران در این مطلب با پخش زنده مراسم Time Flies اپل همراه خبرنگاران مگ باشید.

پوشش خبری مراسم Time Flies اپل (پخش زنده تمام شد)

به روزرسانی: پخش زنده مراسم Time Flies اپل به انتها رسید. مهم ترین اخبار و مقالات درباره محصولات معرفی شده در این مراسم را از لینک های زیر بخوانید.

  • اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شد
  • اپل از آیپد نسل هشتم و آیپد ایر جدید با ظاهری شبیه به آیپد پرو رونمایی کرد
  • زمان انتشار نسخه نهایی iOS 14 و iPadOS 14 اعلام شد
  • اپل از تراشه 5 نانومتری A14 Bionic رونمایی کرد

بر اساس شایعه ها دیگر تقریبا قطعی به نظر می رسد که اپل در این مراسم یک اپل واچ و یک آیپد ایر جدید معرفی کند. گفته می شود اول واچ سری 6 قابلیت های جدیدی در حوزه ثبت کیفیت خواب کاربر دارد و می تواند میزان اکسیژن خون را اندازه بگیرد.

تغییرات آیپد ایر جدید به نظر می رسد بزرگتر باشند، از جمله اینکه ممکن است امشب با طراحی جدیدی روبرو شویم که مثل آیپد پرو حاشیه های فیزیکی باریکی دارد، اما بعید به نظر می رسد که اپل در این نسل تاچ آیدی یا حسگر اثر انگشت آیپد ایر را با فیس آیدی برای تشخیص چهره جایگزین کند.

بیشترین چیزی که به نظر می رسد کاربران علاقه داشته باشند در آیپد ایر ببینند این است که اپل در این تبلت هم مثل آیپد پرو، درگاه نه چندان دوست داشتنی لایتنینگ را با USB-C جایگزین کند.

درباره آیفون 12 هم اپل قبلا به سهامدارانش گفته بود کمی دیرتر از معمول عرضه می شود. شاید اپل در این مراسم توضیح بیشتری ارائه کند یا حتی شاهد معرفی پرچم داران جدید باشیم هرچند موضوع آخر کمترین احتمال به نظر می رسد.

برای آشنایی با جدیدترین محصولات اپل و مشاهده مراسم مجازی این شرکت، امشب سه شنبه 25 شهریور ساعت 21:30 به وقت ایران با پخش زنده مراسم Time Flies اپل همراه خبرنگاران مگ باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1230

به "پوشش خبری مراسم Time Flies اپل (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش خبری مراسم Time Flies اپل (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید