پمپی که آب را 2000 متر پرتاب می نماید!

به گزارش بهترین مقاله، شاید برای شما هم جذاب باشد که بدانید جت واتر ها با چه قدرتی آب را پرتاب می نمایند؟ یا اینکه آیا پمپی وجود دارد که بتواند آب را با ارتفاع زیاد پمپاژ کند؟

پمپی که آب را 2000 متر پرتاب می نماید!

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، شاید برای شما هم جذاب باشد که بدانید جت واتر ها با چه قدرتی آب را پرتاب می کنند؟ یا اینکه آیا پمپی وجود دارد که بتواند آب را با ارتفاع زیاد پمپاژ کند؟ پمپ کارواش چقدر آب با به صورت عمودی پرتاب می نماید؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از افراد که شناخت کمی با پمپ ها دارند به دنبال پاسخی برای آنها هستند.

پمپ پیستونی یکی از انواع پمپ است که با دبی کم فشار بسیار بالایی فراوری میکند. دبی در حقیقت مقدار آبدهی پمپ است و فشار نیز که در اصطلاح مهندس هد نام دارد، مقدار ارتفاع پرتاب آب در شرایط خلاء می باشد. ساختار پمپ پیستونی بسیار مشابه با سیلندر خودرو است و با رفت و برگشت باعث فراوری فشار در خروجی می گردد. پمپ پیستونی جزو پمپ های جابجایی مثبت به شمار رفته و دارای مصرف بسیار زیاد در جاهایی است که فشار بالا در مقابل آبدهی کم احتیاج است.

بیشترین مصرف پمپ پیستونی در کارواش های خانگی و صنعتی است که به طور معمول از پمپ 100 بار ، پمپ 150 بار و پمپ 200 بار کارواش استفاده می گردد. پمپ 100 بار را میتوان با برق تک فاز و الکتروموتور 3 اسب راه اندازی کرده و استفاده کرد. در زیر تصویر یک پمپ کارواش نصب شده بر روی شاسی نمایش داده شده است.

برای استفاده از پمپ 150 و 200 بار احتیاج هست که حتماً برق سه فاز داشته باشید. عموماً پمپ 200 بار را با الکتروموتور سه فاز 7.5 اسب راه اندازی میکنند و از طریق شاسی و کوپلینگ این دو را به هم متصل می کنند. طبیعی است که اگر هم محوری در پمپ ، موتور و شاسی رعایت نگردد، پمپ راندمان مناسبی نخواهد داشت. گروه کالا صنعتی با تجربه زیاد در زمینه فروش پمپ پیستونی همیشه میتواند مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین پمپ را ارائه دهد.

در سایت کالا صنعتی انواع الکتروموتور سه فاز و تکفاز ، انواع گیربکس صنعتی نظیر گیربکس خورشیدی، گیربکس هلیکال و حلزونی نیز به فروش میرسد. با توجه به داشتن نماد اعتماد دو ستاره، کارشناسان فروش با تجربه، قیمت رقابتی ، قابلیت اتصال به درگاه برای خرید آنلاین و خدمات پس از فروش پیگیرانه، میتوان کالا صنعتی را بهترین سایت فروش آنلاین کالای صنعتی دانست.

در سایت کالا صنعتی علاوه بر تصاویر با کیفیت از کالاها، دیتاشیت های بسیار فنی و دقیق به همراه ابعاد و اندازه و مشخصات فنی کامل ارائه شده است که در نوع خود بی نظیر است. پمپ کارواش به دلیل اینکه بسیار استفاده می گردد، دارای نمونه های تقلبی زیادی است اما با خرید از کالا صنعتی نسبت به اصالت پمپ پیستونی خود اطمینان خاطر خواهید داشت.

پمپ 200 بار اینتر ایتالیا به همراه پمپ 200 بار برتولونی جزو معروفترین انواع پمپ پیستونی در ایران است که دارای کیفیت مناسب بوده و هواداران زیادی دارد. استفاده از اینتر پمپ ایتالیا میتواند خاطر شما را برای سال ها استفاده از پمپ راحت کند. علاوه بر این قطعات و لوازم یدکی پمپ اینتر در بازار به راحتی پیدا می گردد. گروه کالا صنعتی مجموعه پمپ ، الکتروموتور و شاسی را در قالب یک پکیج کامل میتواند ارائه داده و خدمات پس از فروش لازم را گارانتی نماید.

با مراجعه به وبسایت کالا صنعتی میتوانید به صورت آنلاین تمامی سوالات خود در ارتباط با خرید آنلاین پمپ کارواش و مشخصات فنی پمپ با کارشناسان فروش در میان بگذارید. کالا صنعتی را میتوان سایت پیشتاز فروش آنلاین کالای صنعتی با خدمات برجسته دانست.

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 489

به "پمپی که آب را 2000 متر پرتاب می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپی که آب را 2000 متر پرتاب می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید