واکنش باشگاه تراکتور به شایعه ارسال فهرست طلبکاران استقلال به AFC؛ می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری شان را توجیه نمایند

به گزارش بهترین مقاله، معاون حقوقی باشگاه تراکتور با رد شایعه ارسال لیست بدهی های باشگاه استقلال به AFC از سوی این باشگاه، گفت: با این حرف ها می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری خود را توجیه نمایند.

واکنش باشگاه تراکتور به شایعه ارسال فهرست طلبکاران استقلال به AFC؛ می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری شان را توجیه نمایند

مصطفی کاراندیش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه گفته می گردد باشگاه تراکتور لیستی از بدهی ها و طلبکاران باشگاه استقلال را به AFC ارسال نموده تا با حذف این تیم، تراکتور جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: اگر شما آدرس AFC را دارید به ما بدهید تا لیستی از شکایت های خودمان که در فدراسیون فوتبال مانده را برای آنها ارسال کنیم. نکته دیگر اینکه اصلاً ما در جایگاهی نیستیم که چنین کاری کنیم. هر سیستمی اتوماسیون و مکانیزم خاص خودش را دارد و اینگونه مکاتبات صرفاً در اختیار فدراسیون فوتبال است و ما نمی توانیم نقشی در آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: مثل اینکه من الآن بگویم نامه ای را در سیستم اتوماسیون یک شرکت یا یک خبرگزاری ثبت نموده ام، من اصلاً چنین دسترسی ندارم که این کار را انجام دهم. کما اینکه در منش اخلاقی باشگاه ما هم چنین چیزی نیست که بخواهیم دست به این کارها بزنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی ها علیه این تیم گفت: متأسفانه بعضی ها یکسری حواشی را ایجاد می نمایند تا بی کفایتی و بی تدبیری خودشان را توجیه نمایند و این فشار را از روی دوش خودشان بردارند و متوجه تیم های دیگر نمایند.

کاراندیش اضافه کرد: یک بار گفتند تراکتور از حذف ما خرسند است، اما من در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشتم اعلام کردم که از وضعیت باشگاه استقلال آگاه نیستم و ان شاالله با توانمندی خودمان در سال جدید کسب سهمیه خواهیم کرد. متأسفانه دوباره گفتند تراکتوری ها از وضعیت ما خرسند هستند. نه آقایان! این خبر نه خرسند نماینده است و نه ما خرسندیم و بارها هم گفته ایم در سال جدید با توانمندی خودمان کسب سهمیه خواهیم کرد. بازهم می گویم، ما نه دسترسی این کار (ارسال لیست بدهی های استقلال به AFC) داریم، نه این کار را انجام می دهیم و نه لیستی از طلبکاران استقلال داریم. ما خیلی هنر کنیم دعاوی که در فدراسیون داریم را به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 354

به "واکنش باشگاه تراکتور به شایعه ارسال فهرست طلبکاران استقلال به AFC؛ می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری شان را توجیه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه تراکتور به شایعه ارسال فهرست طلبکاران استقلال به AFC؛ می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری شان را توجیه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید