قلعه نویی به استقلال فکر می نماید

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: امیرقلعه نویی، سرمربی این فصل گل گهرسیرجان، یکبار دیگر باید به همراه تیمش در استادیوم آزادی به میدان برود؛ تیم او که هفته پیش به استقلال و فرهاد مجیدی باخت، امروز باید برابر پرسپولیس، تیم صدرنشین لیگ برتر، به میدان برود.

قلعه نویی به استقلال فکر می نماید

به گزارش خبرنگاران، این ملاقات برای امیر قلعه نویی اهمیت چندگانه ای دارد؛ اول اینکه آن ها بازی رفت را با نتیجه 5 برصفر به پرسپولیس باخته اند تا سنگین ترین شکست امیرقلعه نویی در دوران مربیگری اش رقم بخورد. این مورد می تواند اولین انگیزه انتقام قلعه نویی باشد. در کنار این امر، دو مورد دیگر هم بازی را برای امیر قلعه نویی مهم جلوه می دهد؛ اولی شرایط تیمش در جدول رده بندی است. گل گهر فعلا با ایستادن در رده ششم جدول چاره ای به غیر از پیروزی در این ملاقات برای زنده ماندن امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد ندارد.

مورد دوم، اما امری احساسی است؛ او که همواره به اسم آلترناتیو سرمربیگری در استقلال محسوب می گردد شاید آخرین شانس را برای دلبری کردن از طرفداران استقلال داشته باشد؛ بردن پرسپولیس در استادیوم آزادی و کم کردن شانس این تیم در راستا قهرمانی مجدد، شاید باعث گردد محبوبیت امیر قلعه نویی در بین طرفداران استقلال بیش از پیش گردد. هرچند که قلعه نویی این اواخر آمار چندان خوبی مقابل پرسپولیس نداشته، ولی یک نکته در این بین وجود دارد که می تواند آبی ها را امیدوار کند: پرسپولیس با 9 شکست مقابل امیرقلعه نویی به هیچ مربی ای در لیگ برتر این قدر نباخته است!

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و گل گهر امروز چهارشنبه ساعت 19.50 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1759

به "قلعه نویی به استقلال فکر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی به استقلال فکر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید