داوری در تمامی بازی ها علیه تیم قلعه نویی است

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی شامگاه شنبه بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در تبریز گفت: بازی سخت و فشرده ای بود ولی ما بهتر از حریف کار کردیم. از موقعیت های متعدد خود هم استفاده نکردیم.

داوری در تمامی بازی ها علیه تیم قلعه نویی است

وی با بیان اینکه دوستان رسانه ای اشتباهات داوری علیه گل گهر را بررسی کنند، گفت: امروز متوجه شدیم که گل گهر با سرمربی گری امیر قلعه نویی همیشه در بازی ها 11 در برابر 14 بازی می کند و داوران هم تلاش می کنند این تیم نتیجه نگیرد.

مربی گل گهر با انتقاد از عملکرد داور امروز دیدار تیمش برابر تراکتور اضافه نمود: ما که در بازی دور رفت برابر تراکتور هم نفهمیدیم که چرا اشکان خورشیدی گل ما را نگرفت و تا امروز که رضا کرمانشاهی تمامی اشتباهات ریز و درشت را علیه ما سوت زد. از اخراج آشوری و ادبیات زشت و تایم اضافه گرفتن و دروغ گفتن همگی عملکرد امروز داور بود.

وی اضافه نمود: داور در پی توجیه اشتباهات خود بود، وقتی از او در خصوص تایم اضافه گرفتن سوال پرسیدیم پاسخ دادند که تراکتور سه تعویض داشته در حالی که تراکتور فقط یک تعویض داشت. داوری در تمامی بازی ها علیه تیم قلعه نویی است.

الهویی اضافه نمود: به تراکتور بابت این پیروزی تبریک می گویم ولی حق ما را در بازی برابر استقلال، پرسپولیس و پدیده هم خوردند و همین کار را داوران کردند. به کمیته داوران می گویم بنده را هم محروم کنید تا در بازی بعدی گل گهر بدون کادر فنی به زمین بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1760

به "داوری در تمامی بازی ها علیه تیم قلعه نویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری در تمامی بازی ها علیه تیم قلعه نویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید