هتل پنج ستاره سوئیس اوتل بوسفوروس در استانبول، اقامتگاهی منحصر به فرد و مجهز به تکنولوژی های روز جهان

به گزارش بهترین مقاله، هتل پنج ستاره سوئیس اوتل بوسفوروس (Swissôtel The Bosphorus Istanbul) در شهر استانبول کشور ترکیه قرار گرفته است. این هتل دارای دسترسی راحتی به میدان تکسیم و نیز مراکز تفریحی تجاری استانبول از جمله مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه نیشانتاشی با همه مراکز خرید شیک موجود در آن می باشد. بعلاوه فاصله بسیار نزدیکی به کاخ دلماباغچه دارد.

هتل پنج ستاره سوئیس اوتل بوسفوروس در استانبول، اقامتگاهی منحصر به فرد و مجهز به تکنولوژی های روز جهان

این هتل با الهام از معماری سوئیس و فرهنگ ترک به وسیله معمار بزرگ خوان چیو ساخته شده است. همه اتاق های هتل مجهز به تکنولوژی های روز جهان و امکانات منحصر به فرد می باشد. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، دیوارهای عایق صدا، میزکار، تلویزیون، فضای نشیمن، مینی بار، حمام اختصاصی با دوش و یا وان و نیز چشم اندازی زیبا رو به دریا اشاره نمود.

اتاق های هتل

این هتل مجموعا دارای 566 اتاق می باشد. اتاق های این هتل بسیار وسیع هستند و اکثرا چشم انداز ای زیبا از شهر تاریخی استانبول و پل بسفر دارند. اتاق ها به سبک اروپای سنتی تزئین شده و حمام های خصوصی لوکسی هم دارند.

63 سوئیت از نوع Studio و سوئیت های 3 خوابه در این قسمت وجود دارد تا شما بتوانید استانبول را همچون یک شهروند استانبولی تجربه کنید. اتاق های استاندارد نیز به سبک مدرن اروپایی طراحی و با دید رو به شهر یا رو به تنگه مبله شده است. بنا به خواست شما اتاق های مخصوص سیگاری ها، غیر سیگاری ها و معلولین نیز موجود است.

رستوران های هتل

می توانید از هر کدام از 7 رستوران و کافی شاپ مستقر در این هتل استفاده نمایید. مهمانان می توانند از غذاهای بوفه و سنتی سوئیسی در چالت و میاکو لذت ببرند. در ماه های تابستان هم می توانید به بام هتل رفته و در کافی شاپ چای میل کنید.

در رستوران ها و بارهای هتل انواعی از غذاها و نوشیدنی های بین المللی منحصر به فرد سرو می گردد. رستوران سابروسا برای برانچ های (صبحانه دیرهنگام یا وعده بین صبحانه و نهار) آخر هفته خود شناخته شده است و انواع غذاهای ترکی، سوئیسی و بین المللی را ارائه می نماید. میهمانان می توانند از نوشیدن انواع نوشیدنی و خوردن انواع غذا در رستوران و بار قرار گرفته در پشت بام این هتل با چشم انداز زیبایی از تنگه بسفروس لذت ببرند. بعلاوه خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) هم مهیا می باشد.

امکانات هتل

از جمله امکانات هتل سوئیس اوتل بسفروس استانبول می توان به اینترنت وای فای، باغ، تراس و تخت مخصوص گرفتن آفتاب، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، سالن اسپا و ماساژ، جکوزی و حمام ترکی، تور شهری، کلاس یوگا و بدنسازی، امکان کرایه اتومبیل، صندوق امانات و امکان تبدیل ارز اشاره نمود. پذیرش نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی می باشد. (گفتنی است هر یک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند).

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2246

به "هتل پنج ستاره سوئیس اوتل بوسفوروس در استانبول، اقامتگاهی منحصر به فرد و مجهز به تکنولوژی های روز جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره سوئیس اوتل بوسفوروس در استانبول، اقامتگاهی منحصر به فرد و مجهز به تکنولوژی های روز جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید