نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه همچنان به اقدامات خود در مورد سرقت گندم این کشور ادامه می دهند به طوریکه این نظامیان در جدیدترین اقدام خود، بخش هایی از گندم های ذخیره شده در منطقه تل علو واقع در حومه شرقی الحسکه را به غارت بردند.

نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند

خبرگزاری سانا گزارش داد که نظامیان آمریکایی به وسیله 20 کامیون، انبارهای گندم روستای تل علو را غارت نموده و 4 کامیون از این گندم های مسروقه، به وسیله گذرگاه الولید به سمت شمال عراق حرکت کردند.

تعدادی از خودروهای حامل عناصر مسلح نیز این کامیون ها را اسکورت می نمایند.

چند روز قبل نیز منابع محلی در شهر رمیلان به خبرنگار سانا اعلام نموده بودند: اشغالگران آمریکایی 45 کامیون گندم و جو دزدیده شده از سوریه را به سمت اراضی عراق به وسیله گذرگاه غیرقانونی الولید که آمریکاییها از آن برای سرقت غلات و نفت سوریه استفاده می نمایند، انتقال دادند.

لازم به ذکر است که اشغالگران آمریکایی به سرقت و چپاول منابع نفت و نیز غلات سوریه با همدستی شبه نظامیان وابسته به خود یعنی نیروهای سوریه دموکرات مشغول هستند. این تحرکات آمریکا در کنار اقدامات آنها در حمایت از داعش و انتقال داعشی ها از مناطق تحت کنترل قسد به پایگاه التنف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1547

به "نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید