نشست مدیرکل میراث فرهنگی تهران با فعالان گردشگری چین

به گزارش بهترین مقاله، مشاور وزارت گردشگری چین که به همراه تعدادی از شخصیت های فرهنگی و هنری این کشور به ایران سفر نموده است، با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دیدار و گفت و گو کرد.

نشست مدیرکل میراث فرهنگی تهران با فعالان گردشگری چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، در این نشست مشاور وزارت گردشگری چین گفت: ما وقتی عزم سفر به کشور ایران کردیم گفتیم سفر خاطره انگیزی برای ما خواهد بود حالا که آن را دیده ایم دل کندن از ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود.

با تور چین سفر کنید

او بیان نمود: شاید بسیاری از مناطق تاریخی و سایت های گردشگری در چین تجاری شده باشد اما این باعث شده وقتی افراد به آنجا وارد می شوند، احساس قدیمی بودن آن مکان را ننمایند.

او اضافه نمود: ایران در منظر چینی ها کشوری با استقلال و شجاعی است ولی داستان های کمی از ایران در چین شنیده می گردد. که بتواند به واسطه آن، گردشگر جذب کند. البته در این سفر ما ارتباط خوبی با ایرانی ها برقرار نموده ایم که داستان آن را از زاویه دید خود در کشورمان روایت خواهیم کرد.

دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در این نشست از اختصاص سال 1400 به نام ری باستان اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد که این گروه و شخصیت های بیشتری از چین برای دیدن تهران و 16 شهرستان آن به ایران سفر نمایند و در تور خود زمان بیشتری را به استان تهران اختصاص دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 58

به "نشست مدیرکل میراث فرهنگی تهران با فعالان گردشگری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرکل میراث فرهنگی تهران با فعالان گردشگری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید