نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نباید در بیان عیوب و ضعف های استان سیاه نمایی کرد، گفت: برای درمان آسیب های اجتماعی همه باید پای کار باشند.

نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد

حسین خوش اقبال در جلسه کارگروه اجتماعی استان با اشاره به کوشش های بزرگان در برافراشتن نام کرمانشاه، گفت: تعصب و غیرت کرمانشاهیان از دیر باز زبانزد بوده و امروز ما باید پاسدار این ارزشها باشیم.

وی با بیان اینکه کسی منکر مسائل مالی و اجتماعی در استان نیست، اضافه نمود: سیاه نمایی در بیان نقاط ضعف و برجسته سازی آن موجب دلسردی بزرگان و عدم اقبال سرمایه گذاران برای ورود به استان می گردد.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه در بیان ایرادات باید آبرو و حیثیت استان را در نظر گرفت، توضیح داد: باید با کوشش های جمعی محرومیت و ضعف ها را بر طرف کنیم، چرا که همه ما در شرایط کنونی نقش داشته ایم و باید پذیرای قصورات خود باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه اضافه نمود: باید صندلی استان را ارتقا بدهیم و هریک سهم خود را در کمبودهای موجود بپذیریم، چرا که توسعه استان محصول کار همه قوا حتی نیروهای مسلح است.

خوش اقبال همچنین با اشاره به رتبه برتر استان در کاهش آمار طلاق در کشور، گفت: سال 99 برای کاهش آسیب های اجتماعی مدیریت استان اقداماتی را در پیش گرفت و اعتبارات خوبی را اختصاص داد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در بیان خدمات نظام و دولت لکنت زبان داشته باشیم، اضافه نمود: از سیاه نمایی همه جریانات سیاسی زیان می بینند و باید با تحمل یکدیگر مسائل استان را حل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی بین بخشی برای کاهش آسیب های اجتماعی احتیاج است، تاکید نمود: مدیران دستگاهها باید بر اساس تقسیم کار شورای اجتماعی کشور به وظایف خود در قبال آسیب های اجتماعی عمل نمایند و در این زمینه نمی توان جزیره ای اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1669

به "نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید