مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قوانین جدید فیس بوک در سنگاپور تا به روزرسانی امنیتی گوشی های سامسونگ

به گزارش بهترین مقاله، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قوانین جدید فیس بوک در سنگاپور تا به روزرسانی امنیتی گوشی های سامسونگ

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگر خبرهای مرتبط با گوشی های سامسونگ را دنبال نموده باشید، احتمالا از مطالعه این نکته که گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 9 از قبل OTA امنیتی را دریافت نموده اند، متعجب خواهید شد. اما این اتفاق واقعا اتفاق افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از افراد برای تامین امنیت خانه یا محل کار خود از سیستم های هوشمند امنیتی استفاده می نمایند. بر این اساس استفاده از گجت های هوشمند قفل کردن درب بسیار رایج شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ را می توان در 4 مرحله ساده پاکسازی کرد. درواقع برای خلاص شدن از بسیاری از عکس ها به طور همزمان تنها کافیست از چند روش ساده بهره ببرید.مشروح خبر اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی مایکروسافت با مالکین پارک بومی و ملی کاکادو در استرالیا همکاری خواهد نمود و با استفاده از هوش مصنوعی و هواپیماهای بدون سرنشین بخش هایی از پارک ملی را احیا خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک تحت قانونی جدید در سنگاپور فعالیت خواهد نمود. بر اساس این قانون جدید، هر نوع اخبار جعلی توسط دوت سنگاپور شناسایی و علامت گذاری خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 485

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قوانین جدید فیس بوک در سنگاپور تا به روزرسانی امنیتی گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قوانین جدید فیس بوک در سنگاپور تا به روزرسانی امنیتی گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید