مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است.

مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است

احسان قاضی زاده، در مراسم افتتاح پارک اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد اظهار کرد: زحمات شهرداری مشهد برای ایجاد چنین فضایی قابل تقدیر و تشکر است. ما در 6 ماه پیش به اتفاق اعضا فراکسیون محرومیت زدایی در این منطقه حضور پیدا کردیم و در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی و کلنگ زنی این پروژه شرکت کردیم.

رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی بیان نمود: مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است. از همه کسانی که در اجرای این پروژه همت جهادی داشتند و فعل جهادی در این محل صرف کردند، تقدیر می کنم.

قاضی زاده با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به شهر مشهد برای بعضی از پروژه های شهری شهر مشهد، توضیح داد: پروژه های شهری شهرداری مشهد در شهر مانند امتداد 75 متری جهت رضویه از پل میدان اروند تا جاده میامی در حال اجرا است، بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

شعار یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر برازنده شهرک شهید رجایی است

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد نیز در حاشیه آیین بهره برداری از بوستان اردیبهشت، اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که بیش از 35 سال مورد درخواست شهروندان منطقه مهریز بوده این است که زمین 5 هکتاری دیوار شده این منطقه به فضای سبز عمومی و پارک تبدیل گردد.

وی اضافه کرد: خدارا شکر طی توافقی که با آستان قدس رضوی انجام شد، در همان 6 ماهی که قول داده بودیم این پروژه به بهره برداری رسید. امید داریم سایر پروژه هایی که مکمل آن هستند، مانند بزرگراه شهید هریری و پل آن و پارک کشاورزی و زمین 21 هکتاری که مرتبط با بازآفرینی شهری است، در اسرع وقت ایجاد گردد.

شهردار مشهد بیان نمود: به عقیده من شعار یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر برازنده شهرک شهید رجایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کلائی با بیان اینکه رسیدگی به مناطق کم برخوردار از وظایف ما است، توضیح داد: هدفگیری ما شهرک شهید رجایی و باهنر است و امید داریم بتوانیم شاخص های خدماتی آن را به سطحی برسانیم که به عنوان منطقه کم برخوردار از آن یاد نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1668

به "مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید