مسکن ملی پردیس، متری چند؟

به گزارش بهترین مقاله، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: کوشش می کنیم قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس از 2.5 تا 3.5 میلیون تومان در هر مترمربع فراتر نرود، اما ممکن است با توجه به شرایط خاص پردیس هزینه ها مقداری بالاتر باشد.

مسکن ملی پردیس، متری چند؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق آهنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سید مهدی راهنمایی اظهار کرد: طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در پردیس در دو بخش شامل واگذاری زمین و هم چنین واحدهای ثبت نامی تعریف شده است. در قالب واگذاری زمین 9000 واحد و ثبت نام 3000 واحد را مدنظر داریم که واحدهای ثبت نامی را خودمان می سازیم.

او اضافه کرد: با توجه به برآورد 2.5 تا 3.5 میلیون تومان در هر مترمربع که در سطح وزارتخانه برای طرح اقدام ملی صورت گرفته کوشش می کنیم قیمت تمام شده از این دامنه قیمتی فراتر نرود. به دلیل شرایط جغرافیایی پردیس ممکن است مقداری هزینه ها بیشتر گردد که البته ارزش اضافه کرده واحدهای این شهر برای مالکان نیز بیشتر از دیگر شهرها است.

به گفته راهنمایی آماده سازی زمین برای طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در شهر جدید پردیس شروع شده و در مرحله تهیه نقشه سازه ها هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره آخرین شرایط واحدهای مسکن مهر نیز گفت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکن مهر با تمامی خدمات و انشعابات آماده شده که به طور روزانه و بدون افتتاح رسمی در حال واگذاری آنها هستیم. طبیعتاً 10 هزار واحد را نمی توان یک روزه تحویل داد. به همین لحاظ بلوک به بلوک از متقاضیان دعوت می کنیم تا ضمن دریافت دفترچه اقساط، واحد خود را تحویل بگیرند.

موافقت بانک مسکن با اختصاص 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای زیرساخت های پردیس

راهنمایی با بیان این که برای تأمین خدمات و زیرساخت ها به 1000 میلیارد تومان منابع احتیاج داریم اضافه کرد: از محل تبصره 8 قانون بودجه در حال دریافت 1000 میلیارد تومان تسهیلات از بانک مسکن هستیم که در مراحل تصویب نهایی است و به محض این که هیات مدیره مصوب کرد و مجوز صادر شد این منابع به پروژه ها تزریق می گردد که تحول مناسبی در بخش خدمات و زیرساخت های پردیس خواهد بود.

او درباره فرایند پیشرفت فازهای 5 و 9 گفت: در فاز 5 شمالی 22 جبهه کاری در بخش های آماده سازی مشغول فعالیت هستند و همهٔ پیمانکاران در بخش ساخت فعال اند. مسئله ای که در فازهای 5 و 9 وجود دارد این است به دلیل این که در گذشته کار چندانی در بخش آماده سازی این فازها انجام نشده حجم کارهای آماده سازی و محوطه سازی زیاد است و به همین دلیل اولویت را در این فازها گذاشته ایم که طی روزهای آینده با تمرکزی که داریم ان شاءالله شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: هم چنین مشکل آسانسور بلوک هایی که تحویل شده بود و آسانسور نداشتند را حل کردیم. این از مواردی است که همکاران ما پای کار هستند.

بازار مسکن پردیس به ثبات رسیده است

راهنمایی درباره نگرانی از التهاب قیمتی در بازار مسکن پردیس گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که وزیر راه و شهرسازی و دادستانی پردیس داشتند بازار مسکن شهر جدید پردیس به ثبات و آرامش رسیده است. فقط از خریداران و فروشندگان انتظار داریم مراقب باشند در دام دلالان نیفتند. اگر واحدها دارای سند تک برگی است باید طرفین دقت نمایند و اگر قرارداد پنج برگی است باید از شرکت عمران استعلام بگیرند تا خدای نکرده شاهد مشکلاتی از قبیل فروش یک واحد به چند نفر نباشیم.

او هم چنین در مورد اخباری مبنی بر فروش امتیاز مسکن ملی در شهر جدید پردیس تأکید کرد: با ورود جدی آقای وزیر این مشکل جمع شد و دیگر شاهد خریدوفروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در پردیس نیستیم.

کلنگ مترو پردیس تا خاتمه سال 98 زده می گردد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به پروژه مترو پردیس اظهار کرد: به احتمال زیاد تا 10 الی 15 روز آینده فراخوان اجرای طرح منتشر می گردد. دلیل تأخیر، بحث ناوگان از مترو تهران بود که با تأخیر انجام شد و به محض این که ناوگان نهایی گردد عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

راهنمایی ادامه داد: با توجه به این که از محل منابع خودمان برای مترو هزینه می کنیم و مسئله ای در این زمینه نداریم پیش بینی ما این است که تا خاتمه سال 1398 قطعاً پروژه شروع خواهد شد. ان شاءالله با پیشرفت فیزیکی مناسب و حداکثر چهار ساله مترو آماده می گردد. با توجه به این که جهت پردیس بیشتر تونل است معارض چندانی در جهت نداریم و کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 689

به "مسکن ملی پردیس، متری چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن ملی پردیس، متری چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید