مدیرعامل استقلال: دیاباته شرایط ما را درک می نماید ، برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته ایم

به گزارش بهترین مقاله، مربی ایتالیایی مشاور فنی سرمربی می گردد و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می گردد.

مدیرعامل استقلال: دیاباته شرایط ما را درک می نماید ، برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال از اضافه مشاور فنی ایتالیایی به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، پس از تعطیلات لیگ برتر اطلاع داد.

به گزارش ایلنا، احمد مددی مدبرعامل استقلال درباره شرایط این تیم برای ملاقات مقابل ذوب آهن اصفهان، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: پس از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داوری، گریبان تیم استقلال را گرفت، تیم ما برای بازی امروز آماده است.

وی در خصوص غیبت چند روزه شیخ دیاباته در تمرین استقلال و دلیل این موضوع اعلام کرد: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع اقتصادی مسائل فراوانی داریم، اما دلیل عدم حضور وی بحث اقتصادی نیست. ما با شیخ صحبت نموده ایم و او شرایط ما را درک می نماید. در صحبتی که شب گذشته با مجیدی داشتم، او گفت دیاباته در حال درمان است و در بازی امشب حضور نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور دستیار ایتالیایی در تیم استقلال گفت: مجیدی برای به خدمت دریافت دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی فرایند اداری هستیم.

مددی در خصوص تناقض حضور دستیار خارجی در استقلال با قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی توضیح داد: ما نمی خواهیم برای او کارت بگیریم. بلکه وی مشاور فنی سرمربی می گردد و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می گردد.

وی درباره پفراینده آندره آ استراماچونی اظهار داشت: توضیح تفصیلی رأی استراماچونی حدود 25 روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پفراینده وکلای بین المللی گرفته ایم و موضوع اکنون در CAS در حال آنالیز است

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1703

به "مدیرعامل استقلال: دیاباته شرایط ما را درک می نماید ، برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال: دیاباته شرایط ما را درک می نماید ، برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید