مجرد: برای پوشیدن پیراهن شماره 6 از موسوی اجازه گرفتم

به گزارش بهترین مقاله، بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قبل از رفتن به ژاپن یک سوء تفاهمی بر سر پیراهن موسوی و من رخ داد.

مجرد: برای پوشیدن پیراهن شماره 6 از موسوی اجازه گرفتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی اصغر مجرد، بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در مورد کسب اسم برترین مدافع روی تور جام ملت های آسیا گفت: برای ما قهرمانی مهم بود و این مقام فردی با یاری همه اعضای تیم به دست آمد. انتظار اینکه برترین مدافع در جام ملت های آسیا بشوم را نداشتم، اما در هر بازی کوشش می کردم برترین عملکرد را داشته باشم. از روزی که به ژاپن رفتیم شرایط خیلی سختی در آنجا بود و هدف اعضای تیم ملی قهرمانی در جام ملت های آسیا بود.

او ادامه داد: از اردیبهشت که اردوهایمان شروع شد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شدم که زیر نظر دکتر تیم ملی کار های درمانی خود را ادامه دادم و الان شرایطم خیلی بهتر شده و در حال اجرا تمرینات هستم و فعلا مسئله ای ندارم، اما در طول مسابقات که فشار زیاد است باعث می گردد بازیکن مصدوم گردد. در المپیک هم این مصدومیت را داشتم و دوست داشتم با همان مصدومیت بازی کنم، چون وقتی لباس تیم ملی را می پوشم همه چیز از یادم می رود.

مجرد گفت: امثال معروف و موسوی برای ما جوان تر ها الگو هستند، اما متاسفانه قبل از رفتن به ژاپن یک سو تفاهمی بر سر پیراهن سید محمد موسوی رخ داد که تولیدی لباس شماره آن را به نام من زده بود. قبل از مسابقات به من گفتند شماره 6 را می خواهی یا 15 که من گفتم شماره من 15 است که آن را ثبت هم کردند، اما تولیدی لباس اشتباه نموده بود و روز آخری که راهی ژاپن بودیم، چون خیلی کار داشتم به یکی از بچه ها در هتل المپیک گفتم لباس هایم را جمع کند و همه را در چمدانم گذاشت و من آن را چک ننموده بودم و وقتی به ژاپن رسیدم آیدی کارت من با شماره 15 صادر شده بود و وقتی متوجه شدم شماره من 6 است با یزدان پناه و کارخانه و سلوکیان نزد مسئول برگزاری مسابقات رفتیم که آیدی کارتم عوض شد.

مجرد ادامه داد: در ابتدا به مشکل خورده بودیم و می گفتند نمی توانید شماره را عوض کنید، چون فهرست دادید و امضا کردید. من شماره 15 را دوست دارم و چند سال است که با این شماره بازی کردم. شماره 6 برای سید محمد موسوی است و شماره هایی در تیم ملی است که مردم این عزیزان را با این شماره ها می شناسند به همین علت با موسوی تماس گرفتم که خیلی لطف داشتند و گذاشتند در این مسابقات شماره 6 را بپوشم و بیشتر از آن برای این شادمان شدم که به من گفتند طوری بازی کن که انگار شماره 6 دارد بازی می نماید و آخر مسابقات توانستیم هم قهرمان شویم و هم مقام فردی برترین مدافع را کسب کنم.

او در انتها گفت: تقدیر بنده از آتشنشانان انجام وظیفه بود. من مدت محدودی در بجنورد بودم و به یک ایستگاه آتشنشانی رفتم و با دادن چند شاخه گل امیدوارم توانسته باشم از آن ها تشکر نموده باشم، چون این عزیزان برای نجات مردم جانشان را کف دستشان می گیرند.

بیشتر بخوانید

  • محمدی راد: راهنمایی تیم ملی والیبال پاکستان تجربه خوبی بود
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1836

به "مجرد: برای پوشیدن پیراهن شماره 6 از موسوی اجازه گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجرد: برای پوشیدن پیراهن شماره 6 از موسوی اجازه گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید