لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری،هتلی اقتصادی برای مسافران ترکیه، عکس

به گزارش بهترین مقاله، این هتل چهار ستاره که در موقعیت مکانی مطلوب و در فاصله یک کیلومتری نیشانتاشی، محله محبوب دوستداران مُد قرار گرفته است، از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است اقامتی بیادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما ارزان استانبول و گردشگران رقم بزند.

لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری،هتلی اقتصادی برای مسافران ترکیه، عکس

امکانات رفاهی هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری

از پارکینگ گرفته تا آسانسور و امکانات وی آی پی، کلیه ملزومات رفاهی برای اقامتی آسوده و خاطره انگیز در هتل Lampa Design Hotel-Special Category گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد.

با وجود اینکه مصرف دخانیات در تمامی واحدهای اقامتی هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری ممنوع است، مکان مناسبی به افراد سیگاری برای استعمال دخانیات در محوطه هتل اختصاص داده شده است تا رفاه این افراد نیز فراهم گردد.

وجود فضای سبز، کافی شاپ، اتاق خانواده و اینترنت وایفای رایگان موجب شده که اقامت در این هتل به تجربه ای لذت بخش مبدل گردد.

ناگفته نماند که انبار نگهداری از چمدان و بار و بنه این امکان را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت فراهم ساخته تا وسایل خود را پیش از موعد پذیرش در انبار هتل قرار دهند و تا ساعت 14 که زمان تحویل اتاق است، به گشت و گذار در شهر استانبول بپردازند.

لازم است ذکر گردد که هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری از رستورانی باکیفیت برخوردار است و بدلیل وجود آشپزخانه ای مجهز در برخی واحدهای اقامتی هتل و همچنین موقعیت مکانی مناسب و قرار دریافت در نزدیکی شماری از برترین رستوران های استانبول، در تامین خورد و خوراک میهمانان خود هیچ مسئله ای ندارد.

خدمات هتل

علاوه بر امکانات رفاهی یاد شده، هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری قادر است طیف وسیعی از خدمات رفاهی اعم از نظافت و خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صرافی، خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی را به میهمانان هتل ارائه کند. همچنین برای رفاه حال معلولین و افراد ناتوان، خدماتی خاص برای سهولت جابجایی و حمل و نقل این عزیزان نیز توسط کارکنان هتل ارائه خواهد گشت.

واحدهای اقامتی هتل

بی تردید از نقاط قوت اصلی هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری، طراحی دیدنی و متفاوت واحدهای اقامتی آن است. چیدمان جذاب و دکورخلاقانه واحدهای اقامتی که با اسباب و وسایل رفاهی مدرنی نظیر تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی نرم و راحت و چای ساز و قهوه جوش تزئین گشته اند، خود به تنهایی دلیل اقامتی طولانی در هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری را توجیه می کند.

موقعیت مکانی هتل

همانطور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی برخی از اماکن پرطرفدار تفریحی و جاهای دیدنی استانبول قرار گرفته است.

بدلیل فاصله بسیار اندک ایستگاه متروی سیسلی استانبول (600 متری) تا این مکان، میهمانان هتل به راحتی قادر خواهند بود در زمانی بسیار اندک و با هزینه ای بسیار کم به نقاط مختلف استانبول دسترسی یابند و از دیگر جاذبه های گردشگری و مراکز تجاری و تفریحی استانبول که در مکانی دورتر از هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری واقع شده اند، بازدید کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری

فاصله هتل تا کاخ ایهلامور: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تقسیم: 3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: 3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج گالاتا: 5.1 کیلومتر

فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: 8.9 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه و کاخ توپکاپی: 9.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم: 14.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1683

به "لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری،هتلی اقتصادی برای مسافران ترکیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامپا دیزاین هتل اسپشیال کاتگوری،هتلی اقتصادی برای مسافران ترکیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید