قوچان نژاد: امیدوارم پیغام حذف نشود، جواب سرمربی یک روزه را نمی دهم

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیأت والیبال خراسان رضوی گفت: پیگیر حذف پیغام از لیگ برتر هستیم و امیدواریم به نماینده خراسان در والیبال لطمه ای وارد نشود.

قوچان نژاد: امیدوارم پیغام حذف نشود، جواب سرمربی یک روزه را نمی دهم

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد حذف تیم پیغام مشهد از لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: تعهداتی بوده که از سوی مدیریت پیغام چندین بار وعده داده شده، اما اجرایی نشده است. با اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی رایزنی نموده ایم. فدراسیون به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، اقدام به حذف پیغام از لیگ برتر نموده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در تلاشیم که سهمیه و آبروی استان را حفظ کنیم. از آن جا که اداره کل ورزش وجوانان و هیأت والیبال خراسان رضوی چندین بار به این قضیه ورود و رایزنی نموده اند، بعید می دانم در این خصوص اقدامی بتوان انجام داد. نمی توانم بگویم که حذف پیغام از لیگ برتر قطعی است، اما در حال حاضر تصمیم فدراسیون والیبال قطعی به نظر می رسد. حذف پیغام از لیگ برتر به بدهی این تیم به هیأت والیبال، بازیکنان و کادرفنی سال گذشته مربوط نمی گردد.

رییس هیأت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: با تمام وجود در تلاشیم که پیغام حذف نگردد. درست است که با یک شخص در این تیم مشکل دارم، اما نباید به نماینده خراسان رضوی در والیبال لطمه ای وارد گردد.

قوچان نژاد در واکنش به صحبت های محمد رضایی مبنی بر کارشکنی هیأت والیبال خراسان رضوی در امور تیم پیغام مشهد، اظهار داشت: با کسی که سرمربی یک روزه پیغام بوده هیچ صحبتی ندارم. با کسی صحبت می کنم که در حد و اندازه خودم باشد. هیچ چیز از باشگاه پیغام نیز به این آقا ربطی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 776

به "قوچان نژاد: امیدوارم پیغام حذف نشود، جواب سرمربی یک روزه را نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: امیدوارم پیغام حذف نشود، جواب سرمربی یک روزه را نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید