قهرمان دنیا از هواپیما وحشت دارد!

به گزارش بهترین مقاله، لیونل اسکالونی توانست آرژانتین را قهرمان دنیا کند و به طلسم 36 ساله فوتبال آرژانتین در جام دنیای انتها دهد. اسکالونی در ابتدا به عنوان مربی موقت آرژانتین انتخاب شده بود، ولی سپس با اعتماد کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، قراردادش دائمی شد و تا به امروز توانسته آلبی سلسته را قهرمان کوپا آمه ریکا، فینالیسیما و جام دنیای کند.

قهرمان دنیا از هواپیما وحشت دارد!

اسکالونی در مصاحبه با کادناسر فاش کرد که همواره از هواپیما هراس داشته است. او در خصوص بزرگترین ترس های زندگی اش گفت: بدون شک هواپیما. من از هواپیما نمی ترسم، بلکه وحشت دارم. همواره قرص خواب می خورم، ولی تقریبا هرگز نمی توانم درون هواپیما بخوابم. در واقع تاثیر قرص برعکس می گردد و من را بسیار عصبی و مضطرب می نماید.

اسکالونی ادامه داد: در دپورتیوو لاکرونیا که بازی می کردم، آب و هوای آن منطقه همواره خراب و بارانی بود و تصور کنید پرواز ها چقدر وحشتناک می شد. با پرواز چارتر باشگاه من همواره به کابین خلبان می رفتم و یاری می کرد تا حدی بر ترسم غلبه کنم، ولی پرواز های عادی اوج مصیبت بود. ترس دیگر من قبل از آغاز بازی هاست. به عنوان مربی قبل از آغاز یک مسابقه وقتی بازیکنان همراه دستیارانم درون زمین چمن مشغول گرم کردن هستند، من تنها در رختکن می مانم و در آن شرایط تنها کاری که می توان انجام داد، فکر کردن است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2205

به "قهرمان دنیا از هواپیما وحشت دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان دنیا از هواپیما وحشت دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید