قدیمی ترین بندر مازندران نیازمند خط ریلی است

به گزارش بهترین مقاله، قاسم احمدی لاشگی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به منطقه آزاد تجاری در استان گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری گردشگری مورد تأکید ماست و همچنین پروژه های نیمه کاره ورزشی هم باید به انتها برسد.

قدیمی ترین بندر مازندران نیازمند خط ریلی است

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل مردم مازندران به ویژه غرب استان را برای استقبال از رئیس جمهوری و هیئت دولت اعلام می کنیم، اظهار کرد: امیدواریم این سفر بتواند ره آورد خوبی برای مردم استان و به ویژه حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه مردم غرب مازندران منتظر هستند که منطقه آزاد تجاری گردشگری به موضوع بندر نوشهر ایجاد گردد، اضافه نمود: بندر نوشهر یک صد سال عمر دارد و این افتخاری است که بعد از سال ها به عنوان منطقه آزاد معرفی گردد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت اعتدال از این خواسته به حق مردم حمایت کند، گفت: انتظار داریم در سفر دولت به مازندران شرایط آزادراه تهران شمال معین تکلیف گردد و بااینکه 30 سال از عمر این پروژه گذشته فقط یکی از قطعات این محور مورداستفاده قرارگرفت و قطعه یک و دو آزادراه هم زودتر باید به بهره برداری برسد.

این مسئول بابیان اینکه ایام تعطیل بهار و تابستان و پنجشنبه و آدینه در طول سال، این منطقه پذیرای گردشگران است، توضیح داد: ترافیک ناشی از حضور گردشگران باعث شده تا مردم در سختی زندگی نمایند و باید فکری برای میزبان گردد.

هیئت دولت یکشنبه آینده به مازندران سفر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 787

به "قدیمی ترین بندر مازندران نیازمند خط ریلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدیمی ترین بندر مازندران نیازمند خط ریلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید