فعالیت 25 دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی

به گزارش بهترین مقاله، معاون گردشگری خراسان شمالی از فعالیت و ارائه خدمات از سوی 25 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی این استان به گردشگران اطلاع داد.

فعالیت 25 دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز سه شنبه 8 بهمن ماه 98 با بیان این مطلب اظهار کرد: با فرایند افزایش نظارت ها و بازدیدها شاهد بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش تعداد شکایات واصله از این دفاتر هستیم.

کاظمی توضیح داد: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی باید ضمن کسب تجربه لازم، اطلاعات و دانش تخصصی خود را روزبه روز ارتقا داده و مهارت های لازم مرتبط با کسب وکارشان را بیاموزند.

او مطرح کرد: خوشبختانه با پیگیری های وزارتخانه متبوع و با نظر مساعد نمایندگان مجلس، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی که در حوزه ورود گردشگران خارجی به کشور فعالیت می نمایند، از پرداخت مالیات بر ارزش اضافه نموده معاف شدند.

او اضافه نمود: بر اساس تبصره 3 ماده 10 این لایحه، خدماتی که توسط اشخاص مقیم ایران (اشخاص حقیقی یا حقوقی ایرانی و یا شعب شرکت های خارجی مقیم ایران) ارائه می گردد، محل مصرف خدمات و یا مقصد ارائه خدمات داخل یا خارج از کشور باشد، درصورتی که مستقیم یا غیرمستقیم ارز حاصل وارد کشور گردد، صادرات خدمت محسوب می گردد.

معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: بر این اساس، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که در حوزه ورود تورهای گردشگری به کشور فعالیت می نمایند از پرداخت مالیات و عوارض معاف خواهند بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 657

به "فعالیت 25 دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 25 دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید