فروش تولیدات صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد رونق می گیرد

به گزارش بهترین مقاله، سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ایجاد بازارچه دائمی صنایعدستی در مرکز استان، فروش تولیدات صنایعدستی رونق می گیرد.

فروش تولیدات صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد رونق می گیرد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی صبح روز شنبه 26 مردادماه، افزود: این بازارچه در راستای تحقق شعار سال و با هدف رونق و فروش تولیدات هنرمندان استان در یاسوج راه اندازی می شود.

او تأکید کرد: محل قبلی بازارچه دائمی صنایعدستی یاسوج در شأن هنرمندان صنایعدستی استان نبود، محل جدید بازارچه صنایعدستی یاسوج جانمایی شده و تا چند روز آینده با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جانمایی جدید موقعیت مناسبی از لحاظ تجاری دارد که امیدواریم فروش و تولید صنایع دستی در این شرایط سخت رونق پیدا کند.

او اعلام کرد: توسعه صادرات و معرفی محصولات صنایع دستی استان از مهم ترین برنامه های این اداره کل در سال 99 است.

صفایی پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان صنایع دستی را یکی دیگر از اولویت های این اداره کل مطرح نمود و گفت: در صنایع دستی با کمتر از 500 میلیون ریال می توان برای یک نفر شغل ایجاد کرد، انتظار می رود بانک های عامل و مسئولان استانی توجه ویژه ای به این بخش نشان دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1179

به "فروش تولیدات صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تولیدات صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید