فرصت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی کشور امشب به سرانجام می رسد

به گزارش بهترین مقاله، فرصت دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت در مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سایت سازمان سنجش ساعت 24 امروز، 18 شهریورماه به سرانجام می رسد.

فرصت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی کشور امشب به سرانجام می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور صبح و بعد از ظهر فردا، آدینه نوزدهم شهریور سال 1400 در دانشگاه های واقع در مراکز منطقه ها ده گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می گردد.

برنامه زمان بندی آزمون ها در درگاه واحد المپیاد به آدرس Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت است. آزمون ها به صورت تشریحی فقط در روز آدینه 19 شهریور از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر برگزار می گردد.

براین اساس کارت ورود به جلسه برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی مشخص شده اقدام نموده اند، صادر شده و به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده و پرینت است. داوطلبان برای پرینت کارت ورود به جلسه خود تنها تا خاتمه امروز، پنجشنبه هجدهم شهریورماه فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1802

به "فرصت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی کشور امشب به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی کشور امشب به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید