فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟

به گزارش بهترین مقاله، یکی از حاشیه های ملاقات سپاهان و پرسپولیس مربوط به یک فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی است که حالا هویت آن معین شده است.

فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به حواشی ملاقات سپاهان و پرسپولیس پرداخته شد و سرپرست هر 2 تیم روی آنتن برنامه آمده و توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده دادند.

در این میان افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره هویت فردی که پس از سرانجام بازی دوربین فیلم بردار اصفهانی حاضر در کنار زمین که دارای کاور و آی دی کارت صادرشده از سوی سازمان لیگ بود را شکسته بود، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که این فرد را نمی شناسد و حتی قسم خورد که این فرد هیچ سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و همراه این تیم نبوده است. پیروانی حتی در پاسخ به سرپرست تیم فوتبال سپاهان که پرسید چطور این فرد در رختکن پرسپولیس هم حضور داشته مطرح کرد که حضور این فرد در حیطه اختیارات اوست.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره حضور این فرد در استادیوم و هویت این شخص گفت:ایشان احسان کوراهی مهمان باشگاه پرسپولیس بود که شب قبل از بازی آی دی کارت وی آی پی به عنوان مهمان برای ایشان صادر شد.

او اضافه کرد: با توجه به قوانین 2 تیم می توانند با معرفی، تعدادی مهمان ویژه در استادیوم داشته باشند که ما نیز به افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس 4 کارت صندلی ویژه دادیم و این فرد هم از درب هتل سوار اتوبوس باشگاه شده و در استادیوم و در تونلی که اتوبوس به داخل استادیوم می آید با تیم بوده و در رختکن تیم هم حضور داشته که در تصاویر دوربین ها نیز تعیین است.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره اینکه آیا این فرد اجازه حضور در کنار زمین را داشته یا خیر گفت: ایشان در زمان بازی کنار زمین نبوده و به همراه بعضی مسئولان باشگاه در صندلی ویژه حضور داشت اما اینکه چرا پس از بازی به سرعت در کنار زمین حضور پیدا کردند تعیین نیست.

دادخواه در سرانجام گفت: حضور این شخص در استادیوم با اتوبوس باشگاه پرسپولیس قابل انکار نیست. تدابیر امنیتی در روز بازی بسیار بالا و سخت گیرانه بود و حتی رئیس هیئت فوتبال استان و حیدری عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال نیز برای حضور در استادیوم حدود 10 دقیقه پشت درب منتظر ماندند تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1663

به "فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید