طارمی دیر به فوتبال اروپا نیامده، قدر او را در ایران نمی دانستند

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، سایت desporto ao minuto پرتغال در مصاحبه ای ویژه با دیگوآمادو یکی از بازیکنان پرتغالی که سابقه بازی در تیم الغرافه قطر در کنار مهدی طارمی را دارد، به آنالیز عملکرد این مهاجم ایران پرداخت.

طارمی دیر به فوتبال اروپا نیامده، قدر او را در ایران نمی دانستند

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آمادو گفت: طارمی می تواند از این هم بیشتر پیشرفت کند؛ چه در تیم های عظیم پرتغال چه در دیگر لیگ های معتبر اروپا. فکر می کنم او می تواند به یکی از سه تیم عظیم پرتغال منتقل گردد.

این بازیکن پرتغالی ادامه داد: وقتی طارمی در آستانه انتقال به پرتغال بود، از تیم ریوآوه با من تماس گرفتند و نظرم را خواستند. دیدگاه من نسبت به این بازیکن بسیار مثبت بود. البته او کیفیت زیادی دارد و کسی نمی تواند این بازیکن را زیر سئوال ببرد.

آمادو اضافه کرد: دوستانم در قطر از من سئوال می کردند که چرا طارمی با وجود پیشنهادات بهتر، ریوآوه را انتخاب کرد. به آنها گفتم اگر طارمی 6 ماه خوب را در پرتغال سپری کند بدون شک تیم های عظیم این کشور سعی در جذب او خواهند داشت.

این سایت پرتغالی در ادامه اعلام نمود که علاوه بر تیم های پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا پرتغال، این بازیکن ایرانی مد نظر تیم استون ویلا انگلیس هم قرار گرفته است. آمادو که خودش سابقه بازی در تیم شفیلد انگلیس را دارد در این ارتباط گفت: طارمی می تواند با فوتبال انگلیس هم سازگار بگردد. او قدرت زیادی دارد و خارق العاده است. بسیاری از گل هایی که طارمی به ثمر می رساند حاصل هوش و زکاوتش است. او می تواند خودش را با هر لیگ فوتبال هماهنگ کند و فوتبال انگلیس برایش مشکل نیست.

هم تیمی سابق طارمی در تیم الغرافه در ادامه این مصاحبه تئوری دیر رسیدن این مهاجم ایران به فوتبال اروپا را رد کرد و گفت: طارمی هنوز برای انجام بهترین کار در فوتبال اروپا زمان دارد. در کشورهای عربی و در این مورد ایران به بازیکنانی که کوشش می نمایند دیده شوند بی توجهی می گردد و قدرشان را نمی دانند. حتی اگر آن بازیکن در کشورش پیروز باشد هیچ موقع در مورد او خیلی صحبت نمی گردد ولی او در اروپا می تواند مردم را به خود جذب و پیشرفت کند. طارمی علاوه بر کیفیت فنی، خصوصیات انسانی خارق العاده ای دارد که این خودش، نصفِ راه پیروزیت است.

آمادو با بیان اینکه هنوز با مهاجم تیم ملی ایران در ارتباط است ادامه داد: ما هر از گاهی با هم صحبت می کنیم. طارمی در کوشش برای یادگیری زبان پرتغالی است و خیلی خنده دار صحبت می نماید. خیلی خوب است که ما این ارتباط محبت آمیز را همچنان حفظ نموده ایم.

بازیکن پرتغالی در خاتمه درباره احتمال گلزنی طارمی در ملاقات فردا ریوآوه مقابل بنفیکا گفت: نمی توانم بگویم او صد درصد مقابل بنفیکا گل می زند اما بدون شک مسائل زیادی برای خط دفاعی ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1075

به "طارمی دیر به فوتبال اروپا نیامده، قدر او را در ایران نمی دانستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی دیر به فوتبال اروپا نیامده، قدر او را در ایران نمی دانستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید