راهنمایی برای سفر به پوکت

به گزارش بهترین مقاله، پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. در این مقاله شما را با کارهایی که می‌توانید در این جزیره انجام بدهید، آشنا خواهیم کرد.

راهنمایی برای سفر به پوکت

قایقرانی در Hongs of Phang Nga

اما قسمت هیجان انگیز ماجرا در بازدید از این قسمت، قایقرانی در رودخانه ها و غارها و کشف جاهای جدید می باشد که می توانید انجام دهید. در منطقه Phang Nga، غارهای زیاد با طبیعت فوق العاده یی وجود دارند که گردشگران تور تایلند می‌توانند با استفاده از قایق به آنجا روند و از دیدن این نقاط لذت ببرند.

بازدید از معبد Chalong

معابد بودایی از نمادهای کشور تایلند بوده و طرفداران بسیار را دارند. معماری این معابد هم در سبک و نوع خود بسیار جالب می باشد.فقط در پوکت تایلند 29 معبد بودایی وجود دارد. یکی از این معابدی که در پوکت واقع شده است، معبد Chalong می باشد. این معبد با شهر فقط 8 کیلومتر فاصله دارد. نقاشی های موجود در دیوار های این معبد واقعا زیباست ومعماری و نقاشی های این معبد، یکی از دلایلی است که توریست ها را به این مکان می کشاند.

بازدید از جزیره ی Phi Phi

این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند است. سراسر جزیره پی پی صخره های آهکی، سواحل شنی و غار های پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه برای آن قایق می روند. پی پی که در 48 کیلومتری پوکت واقع شده، در کل شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن، پی پی کوچک Phi Phi Lei و پی پی بزرگPhi Phi Don هستند که جزیره کوچک ساکن ندارد اما ساکنان جزیره بزرگ را مسلمانانی از جنوب تایلند تشکیل می دهند.

استراحت در ساحل Kata Noi

این ساحل زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره ی پوکت واقع شده است. در این ساحل ریزورت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود. همچنین این ساحل متشکل از دو ساحل بزرگ و کوچک می باشد که بوسیله یک دماغه کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل بسیار پررونق می باشد و برای افرادی که برای تعطیلات سفر می کنند مکان بسیار آرام با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز می باشد. در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی را در تور تایلند تجربه کرد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 579

به "راهنمایی برای سفر به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی برای سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید