سفر به جزیره زیبای پوکت

به گزارش بهترین مقاله، پوکت یکی از زیباترین جزایر تور تایلند برای گذراندن لحظاتی خوش در کنار ساحل و یا تفریحات آبی متعدد آن است. در  طی سفر خود به این جزیره بسته به سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید به بازدید این جاذبه‌های تاریخی هم بروید.

سفر به جزیره زیبای پوکت

سوغاتی خریدن از جزایر خیلی ارزان‌تر از بازارهای خود پوکت برایتان تمام می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که تا می‌توانید از جزایر یادگاری و صنایع دستی بخرید اما حتماً قبل از آن قیمت اجناس را با قیمت‌های بازار مقایسه کنید تا بهترین معامله را کرده باشید.

قایق سرعتی یا کشتی کروز؟ هر دوی اینها معایب خاص خودشان را دارند! اگر قایق سرعتی سوار شوید، می‌توانید به داخل جزایر کوچک و درون غارها هم بروید اما در سفر با کشتی کروز چنین امکانی را ندارید. در عوض سفر با کشتی نشستن راحت‌تر و فضای بهتری دارد. اگر نمی‌خواهید به داخل غارها بروید، سفر با کشتی کروز خیلی بهتر است. در نهایت، خوب است بدانید که در سفر با هر دوی آنها اوقات بسیار خوشی را در تور تایلند تجربه خواهید کرد.

اپراتورها، کارگزارها یا تورهای بسیار زیادی هستند که به فریب دادن و چاپیدن گردشگران تور تایلند مشهور هستند. حتماً اپراتور مناسب را انتخاب کنید و خوب بررسی کنید و ببینید که کدام یک با توجه به پولی که می‌دهید امکانات و برنامه‌های خوبی برای شما دارند. از محلی‌ها هم بپرسید و از آنها مشورت بگیرید.

پوکت جزایر عالی و خیره‌کننده‌ای دارد. با این حال، اگر وقت کافی برای سر زدن به همه جزایر را ندارید، جزیره‌ای را باید انتخاب کنید که بیشتر علاقه‌مند به بازدید از آنجا هستید. قبل از آن که تور خاصی را برای سفر به جزایر رزرو کنید، حتماً خوب در مورد همه جزایر تحقیق کنید. در این صورت، متوجه خواهید شد که دوست دارید کجا را مشاهده نمایید و در مورد تاریخش بیشتر بدانید.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 581

به "سفر به جزیره زیبای پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره زیبای پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید