تور تایلند لحظه آخری: سفرهای یک روزه بانکوک

به گزارش بهترین مقاله، سفر به بانکوک می تواند به هیجان انگیز ترین سفر شما به شمار بیاید. برای کاوش محیط اطراف بانکوک باید به سفرهای جاده ­ای بروید. درحالی که کارهای زیادی وجود دارد که می­توانید در سطح شهر انجام دهیدمثل بازدید از کاخ بزرگ، و یا قدم زدن در خیابان معروف یواوارات، مقاصد شگفت­ انگیزی وجود دارد که فقط چند ساعت با شهر بانکوک فاصله دارد که در سفر به بانکوک رفتن به آنجا خالی از لطف نیست. از پارک ­های ملی گرفته تا خرابه­ های باستانی، در اینجا شش سفر یک روزه بانکوک که در اطراف شهر قرار گرفته است را بیان نموده ایم. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک

تور تایلند لحظه آخری: سفرهای یک روزه بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

سفر یک روزه بانکوک

به موج سواری بروید

اولین سفر یک روزه بانکوک رو با پیمودن حدود یک ساعت و سی دقیقه خارج از بانکوک آغاز می کنیم، واک کمپ اوتزکی، که در اینجا می ­توانید مهارت­ های موج سواریتان را بیازمایید. واک کمپ ترکیبی از هیجان بودن روی آب و آرامش خانه ­های ییلاقی برای کسانی که می­ خواهند شب را آنجا بمانندبه همراه دارد. هزینه اجاره خانه ییلاقی 1000 بات برای هر شب است. بسته ­های روزانه شامل 30دقیقه روی آب و هزینه یک نهار ارگانیک 2000 بات نیز در دسترس هستند. سفربه بانکوک می تواند سفری بسیار هیجان انگیز برای شما باشد.

از کانچانابوری تماشا کنید

در سفر به بانکوک فقط به فاصله چند ساعت خارج از شهر بانکوک، شهر تاریخی کانچانابوری واقع شده است. کانچانابوری خانه راه آهن برمه (معروف به قطار مرگ)، پلی که در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است و یک پل خراب نشدنی روی رودخانه کوای از مکان­ های تماشای کانچانابوری هستند. یک بنای یاد بود و دو موزه برای کسانی که جان خود را برای شهر از دست دادند در شهر وجود دارد. مکان­ های بسیاری وجود دارد که می­توانید در کانچانابوری ببینید و کارهای زیادی که می ­توانید انجام دهید. بعضی دیگر از جاذبه ­های برجسته پارک ملی اروان، موزه یادبود هلفایرپس، موزه قطار مرگ، پل روی رودخانهکووی و بسیاری مکان­ های دیگر هستند. باید انتخاب کنید که می­ خواهید از کدامیک از این جاذبه­ ها در طول سفر یک روزه بانکوک بازدید کنید.

اطراف بنگ کراچو دوچرخه سواری کنید

اگر در پی هوای تازه هستید و می خواهسد در سفر به بانکوک یک تنوع بدهید به جزیره بنگ کراچو بروید. این جزیره مصنوعی مکان مناسبی برای گردشگرانی است که در پی دوچرخه سواری هستند، کاری که در شلوغی بانکوک غیرممکن است. تورهای دوچرخه سواری در سرتاسر جزیره وجود دارند، بعلاوه گردشگران می توانند یک دوچرخه را با 1 دلار برای یک روز اجاره نمایند. سفر یک روزه بانکوک را در جزیره بنگ کراچو و با ورزشی مفرح بسر ببرید. مجله گردشگری خبرنگاران

از کوکرت بازدید کنید

کوکرت در حدود 15 کیلومتری شمال بانکوک واقع شده است. این شهر یکی از قدیمی ­ترین اقامتگاه ­های قبیله مون است. بین قرن­ های ششم و دهم میلادی این افراد، قبیله غالب در مرکز تایلند بودند. شما می­توانید گلدان ­های سرخ رنگ دست ساز را که در سرتاسر این جزیره مصنوعی فروخته می­ گردد بخرید. مانند بنگ کراچو بازار آخر هفته فوق ­العاده ­ای اینجا وجود دارد که کمتر توریستی است و گل­ های تازه، غذاهای منحصر به فرد و سوغاتی را به بازدید نمایندگان ارائه می دهد. بازار شنبه­ ها و یکشنبه­ ها از ساعت 8 تا 4 بعد از ظهر باز است. حتما از بزرگترین معبد کوکرات تماشا کنید. کمبود اتومبیل در جزیره دوچرخه سواری را در آن آسان نموده است.

خرابه­ های باستانی آیوتهایا را ببینید

در سفر یک روزه بانکوک حتما به آیوتهایا بروید. حدود 70 کیلومتری شمال بانکوک آیوتهایا مرکز باستانی تایلند واقع شده است که از سال 1991 از طرف یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شده است. یک دوچرخه یا موتور سیکلت اجاره کنید و یا یک تاکسی بگیرید تا از یک مکان تاریخی شما را به بعدی، که هر کدام هیجان انگیزتر از قبلی هستند، ببرد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

پارک ملی خاو یای

پارک ملی خاو یای با توجه به اینکه در نزدیکی مرکز تایلند واقع شده است، یکی از معروف­ ترین پارک­ های این کشور است. صرف نظر از تسهیلات آن این پارک ملی بازدید نمایندگان را با وعده حیات وحش، فراوانی مسیرهای پیاده­ روی و زیبایی آن اغوا می­کند. این اولین پارک ملی رسمی در تایلند بوده است و به وسیله یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شده است.

بازار شناور دامنون سادوک

دامنون سادوک یکی از مشهورترین بازارهای شناور گردشگری است که در ادبیات گردشگری تایلند وجود دارد. دوربین خود را همراه داشته باشید تا از رودخان ه­ای با قایق چوبی پر از میوه و سبزیجات باشید که آنها را به مردم کنار رودخانه می­فروشند، عکس­ های زیبایی بگیرید. این بازار همانطور که از بازارهای تایلند انتظار می­رود رنگارنگ و پرسر و صدا هستند. فقط 100 کیلومتر بیرون بانکوک یک تور روزانه عالی است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1876

به "تور تایلند لحظه آخری: سفرهای یک روزه بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: سفرهای یک روزه بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید