تور آفریقای جنوبی: سان سیتی آفریقای جنوبی؛ شهری پر از سرگرمی و هیجان

به گزارش بهترین مقاله، سان سیتی آفریقای جنوبی

سان سیتی از اقامتگاه های لوکس آفریقا است که در استان شمال غربی در بین رودخانه ایلندز و کوههای پیلانسبرگ واقع شده است. این دهکده که دسامبر 1979 افتتاح شده امکانات تفریحی بیشماری دارد که مجموع این امکانات و نزدیکی آن به کلانشهرهایی مثل پرتوریا و ژوهانسبرگ باعث شد که سان سیتی خیلی زود تبدیل به مقصدی محبوب برای گذراندن تعطیلات گردد با خبرنگاران همراه باشید.

تور آفریقای جنوبی: سان سیتی آفریقای جنوبی؛ شهری پر از سرگرمی و هیجان

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

یکی از دلایل معروف شدن سان سیتی هتل های بسیار مجلل آن باشد که جلوه خاصی به این مجتمع داده است. چون در این اقامتگاه 4 هتل معروف پالاس، کاسکاداس، سان سیتی و کاباناس واقع شده است. هتل پالاس که مثل اسمش به شکل کاخ است از رجحانن هتل های این مجتمع سرگرمیی می باشد و از هتل های بسیار گران و منحصربفرد است. این هتل بر روی کوه واقع شده است و با اشراف بر کل دهکده و هتل های اطراف، رجحان خود نسبت به همه هتل های این منطقه را به رخ می کشد. در این هتل می توانید حیات وحش آفریقا را با تمام وجود احساس کنید چون همینکه پایتان را داخل لابی این هتل می گذارید با جایگاه هایی از پوست گورخر روبرو می شوید و ستون هایش از جنس عاج فیل است. وقتی به حیاط این هتل می آیید یک مجسمه فیل بزرگ می بینید که جنس عاج آن از برنز است.

زیباترین قسمت سان سیتی پل هایی است که در دو طرف آن تعداد 10 مجسمه فیل هایی بزرگ قرار داده شده وقتی از روی این پل رد می شوید زیبایی خیره نماینده این جهت واقعا محسور نماینده است انگار در وسط جنگلی پر از فیل هستید. در کنار این جهتهای فیلی، کوه هایی است که سنگتراشی شده اند و اشکال مختلف حیوانات را بوجود آورده اند، در چشم این مجسمه ها چراغ هایی است که در شب روشن و خاموش می شوند و فضایی هیجان انگیز را ایجاد می نمایند. در زیر این پل فیل، سیستم لرزاننده تعبیه شده که شب ها پل را می لرزاند و دود همه جا را پر می نماید اگر ندانید از ترس زلزله پا به فرار می گذارید.

در کنار این جهت، آبنمایی زیبا و خاص واقع شده است که بر روی آن مجسمه چندین میمون گذاشته شده است و این مجسمه ها در حالی که دست های خود را باز نموده اند آب از روی دست هایشان به پایین می ریزد.

از سرگرمیات پرطرفدار در سان سیتی، پارک آبی آن است که پر از سرسره های آبی، استخر و جوهای آب است، یک دریاچه مصنوعی دارد که می توانید در آن با تیوب شنا کنید وقتی به انتهای این دریاچه می رسید 8 مجسمه شیر می بینید که از دهان آن ها آب به بیرون می ریزد و زیبایی خاصی دارند.

اگر تا سان سیتی آمده اید حتما از پارک ملی پیلانسبرگ که در 15 کیلومتری این مجتمع قراردارد هم تماشا کنید در این پارک می توانید با بالون سواری یا سافاری حیوانات نادر و زیبای این قاره را از نزدیک ببینید.

اگر به ورزش گلف علاقه دارید در لاست سیتی یک زمین گلف 18 حفره وجود دارد که در آن می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی از چشم انداز تماشایی و چشم اندازهای زیبا هم لذت ببرید. در کنار این زمین دریاچه ای است که در آن 38 کروکدیل زندگی می نمایند

منبع: الی گشت
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور آفریقای جنوبی: سان سیتی آفریقای جنوبی؛ شهری پر از سرگرمی و هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: سان سیتی آفریقای جنوبی؛ شهری پر از سرگرمی و هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید