رونق زخم کاری به بازار کتاب

به گزارش بهترین مقاله، تهران(پانا) - کتاب بیست زخم کاری که از روی آن سریال زخم کاری اقتباس شده است پس از پخش قسمت نخست در بازار کتاب نایاب شد.

رونق زخم کاری به بازار کتاب

به گزارش روابط عمومی سریال، پس از پخش قسمت نخست سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان چاپ چهارم کتاب بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد در فروشگاه های کتاب نشر چشمه به سرانجام رسیده است.

مسئولان نشر چشمه با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از خرید کتاب بیست زخم کاری ابراز امیدواری کردند چاپ پنجم کتاب را هر چه سریع تر روانه بازار کتاب کنند.

این در حالی است که بر اساس آمار سایت فیدیبو فروش بیست زخم کاری به صورت الکترونیک رشد بالایی گرفته و جزو پرفروش های بخش رمان به حساب می آید.

محمود حسینی زاد نویسنده و مترجم ایرانی است که تالیفات زیادی را تا امروز در بازار کتاب عرضه کرده است و رمان بیست زخم کاری را سال 1395 در نشر چشمه منتشر کرده است که تا امروز چهار بار تجدید چاپ شده است.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان جدیدترین محصول فیلیمو است که با اقتباس از رمان حسینی زاد و نمایشنامه مکبث اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی پور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی پور و مه یاس پازوکی، بازیگران زخم کاری هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1697

به "رونق زخم کاری به بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق زخم کاری به بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید