روبات پارکینگ در لندن رونمایی شد ، افزایش فضای مناسب توقف خودروها ، بهبود امنیت رانندگان

به گزارش بهترین مقاله، یک روبات هوشمند در فرودگاه گادویک لندن مشغول به کار شده است. این روبات وظیفه راهنمایی خودروها به پارکینگ فرودگاه را بر عهده دارد.

روبات پارکینگ در لندن رونمایی شد ، افزایش فضای مناسب توقف خودروها ، بهبود امنیت رانندگان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پارکینگ گاتویک این روزها شاهد حضور روباتی است که استفاده از فضای پارکینگ را تسهیل می نماید. این روبات فرانسوی به راننده برای پیدا کردن بهترین جای پارک یاری می رساند و پس از آزمایش های پیروز در پاریس و لیون، این روبات در راستا گاتویک لندن قرار گرفته است و به نظر می رسد یک ایده فوق العاده باشد.

این روبات که استن نام دارد به ماشین ها یاری می نماید منظم تر و در یک ردیف معین بایستند. به بیانی دقیق تر روبات استن می تواند یاری کند تا 30 درصد اتومبیل های بیشتری در یک فضای منظم در طول مدتی کوتاه قرار گیرند.

ماشین ها را می توان با یاری استن در چندین لایه عمیق پارک کرد. این موضوع در زندگی امروزی که بسیاری از افراد در خصوص جای پارک خودروهایشان مشکل دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برای افرادی که مایلند به سرعت خودروهای خود را پارک نموده و وارد فرودگاه شوند بسیار مهم است که یک فضای مناسب پیدا نمایند. بارها دیده شده که بعضی از مسافران دقایقی طولانی در پارکینگ ها گشت ده اند تا شاید یک فضای مناسب برای توقف خودرو خود بیایند.

این سیستم روباتیک جدید یاری می نماید که ماشین خود را با یاری یک سیستم اسکن کنید، سپس با خیال راحت به هواپیما بروید. سپس یک روبات پس از برداشتن ماشین شما، آن را به یک جای پارک مناسب راهنمایی می نماید. این روش یاری می نماید هم جا برای شما باز گردد و هم برای افراد که بعد از شما وارد پارکینگ می شوند.

شرکت فرانسوی Stanley Robotics این سیستم را ایجاد نموده و با پیروزیت در دو فرودگاه بزرگ فرانسه، از جمله شارل دوگل در پاریس نیز آزمایش نموده است.

روبات ها می توانند به راحتی اتومبیل ها را به سمتهای مختلف حرکت دهند و دیگر لازم نیست رانندگان برای باز کردن در خودروها از فضای تنگ عبور نمایند یا به ماشین های جانبی خود لطمه بزنند. درواقع روبات ها خودروها را بدون باز کردن درب ها حرکت می دهند و از همه مهمتر نیازی به پیاده روی طولانی برای رسیدن به خودروها نیست.

این شرکت در ماه اوت با فرودگاه گاتویک لندن قرارداد آزمایشی بست ، زیرا صدها هزار نفرتعطیلات تابستانی خود را در لندن می گذرانند. این خودروها در پارکینگ برای مدتی طولانی نگهداری می شوند و به لطف روبات ها جایی که 170 پارکینگ جا می شد اکنون 270 ماشین جا می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 104

به "روبات پارکینگ در لندن رونمایی شد ، افزایش فضای مناسب توقف خودروها ، بهبود امنیت رانندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات پارکینگ در لندن رونمایی شد ، افزایش فضای مناسب توقف خودروها ، بهبود امنیت رانندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید