رئیس اجرایی دولت افغانستان به آمریکا و کانادا رفت

به گزارش بهترین مقاله، رئیس اجرایی دولت افغانستان در راس هیئتی بلندپایه برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و ملاقات با مقامات آمریکایی و کانادایی از سالن عمومی فرودگاه بین المللی کابل پرواز کرد.

رئیس اجرایی دولت افغانستان به آمریکا و کانادا رفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم، عبدالله عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان در راس هیئتی بلندپایه در سفری کاری راهی آمریکا و کانادا شد.

در این سفر عبدالله و هیئت همراهش با مقامات ارشد آمریکا و کانادا ملاقات خواهند کرد.

رئیس اجرایی دولت افغانستان همچنین با اعضای کنگره و سنای آمریکا درباره شرایط کشورش و پیشرفت ها و چالش های حکومت وحدت ملی بحث و گفتگو خواهدکرد.

وی در شماری از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی واشنگتن در مورد شرایط افغانستان و منطقه سخنرانی خواهد نمود و در سفر به کانادا نیز در نشست بین المللی امنیتی هالیفاکس حضور خواهد یافت.

پس از آن نیز رئیس اجرایی دولت افغانستان به نیویورک خواهد رفت و در مجمع عمومی سازمان ملل درباره قطعنامه سالانه این سازمان در رابطه با شرایط افغانستان سخنرانی خواهد نمود.

عبدالله در حالی که با مسافرین فرودگاه در سالن عمومی انتظار پروازها احوال پرسی کرد، به وسیله همین سالن نیز وارد هواپیما شد.

.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 923

به "رئیس اجرایی دولت افغانستان به آمریکا و کانادا رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اجرایی دولت افغانستان به آمریکا و کانادا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید