دکوراسیونی متفاوت با انتخاب درب ضد سرقت سفید

به گزارش بهترین مقاله، صنعت دکوراسیون، یکی از پویاترین صنایع است که روزانه تغییرات قابل توجهی در آن می بینیم. یکی از اجزای دکوراسیون منزل، درب ضد سرقت است. سال ها درب های ضد سرقت با رنگ قهوه ای، محبوب خریداران بود. اما در سالیان اخیر، با تنوعی که در دکوراسیون و طراحی منازل به وجود آمده است، درب ضد سرقت سفید به یکی از محبوب ترین انواع درب ضد سرقت تبدیل شده است.

دکوراسیونی متفاوت با انتخاب درب ضد سرقت سفید

انواع درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید می تواند در هر یک از دسته های زیر وجود داشته باشد:

  • درب ضد سرقت مدرن سفید
  • درب ضد سرقت لوکس سفید
  • درب ضد سرقت اکونومی سفید
  • درب ضد سرقت فلزی سفید

ساختار درب ضد سرقت سفید

ساختار داخلی درب ضد سرقت کاملا مشابه درب های ضد سرقت قهوه ای است. کارخانه های معتبر و شناخته شده همانند درب ضد سرقت آگنیس، از یک چهارچوب فلزی کف 18سانتی متر و ضخامت 25/1 میلی متر در درب های خود استفاده می نمایند. این درب ها شامل یک قوطی کشی داخلی است که در آن دست کم 5 پروفیل افقی و دو پروفیل عمودی درون لنگه کار شده است تا استحکام درب به خوبی افزایش یابد. درون لنگه هم از پلاستوفوم یا پشم سنگ به عنوان عایق استفاده می گردد.

رویه درب ضد سرقت سفید

با توجه به اینکه درب ضد سرقت سفیدی که انتخاب می کنید، در کدام یک از دسته های درب ضد سرقت واقع شده است، رویه درب شما متفاوت خواهد بود.

اگر درب ضد سرقت سفید از نوع لوکس باشد، رویه آن از یک ورق MDF با ضخامت 8 میلی متر و یک روکش چوب طبیعی ساخته شده است. درب های لوکس سفید عموما از روکش چوب بلوط ساخته می شوند. با استفادهاز روکش بلوط، می توان درب های سفید طلایی یا وایت واش را هم تهیه نمود.

درب های ضد سرقت مدرن از تنوع بالاتری برخوردار هستند. در این مدل درب ها، علاوه بر روکش بلوط از ورق MDF خام نیز به عنوان رویه استفاده می گردد. در بخش نجاری کارخانه، با استفاده از دستگاه CNC، طرح های مختلفی را بر روی ورق MDF خام اجرا می نمایند. سپس با استفاده از رنگ پوششی، ورق ام دی اف را به رنگ سفید در می آورند.

درب های فلزی سفید هم از یک رویه فلزی سفید در بیرون و یک رویه چوبی سفید در داخل منزل تشکیل شده اند. رویه فلزی این درب ها با استفاده از رنگ سفید الکترواستاتیک در درون کوره رنگ آمیزی می گردد تا دوام بیشتری در مقابل شرایط محیطی بد داشته باشد.

درب های سفید اکونومی هم از نظر ظاهری مشابه درب های لوکس و مدرن هستند. تفاوت این درب ها در ساختار داخلی آن هاست که کوشش شده است با تغییرات کوچکی در این موارد، قیمت این درب ها کاهش یابد. البته برخی از درب های اکونومی سفید با رویه PVC سفید نیز ساخته می شوند.

مزایای درب ضد سرقت سفید

  • همگام بودن با مد روز و طراحی دکوراسیون داخلی منزل
  • مناسب برای طراحی مدرن منزل و ایجاد فضای لاکچری
  • استفاده به عنوان رنگ خنثی برای توجه بیشتر به محیط اطراف
  • استفاده از خاصیت رنگ سفید یعنی بزرگتر نشان دادن محیط

معایب درب ضد سرقت سفید

  • احتیاج به دقت در نگهداری و مراقبت بیشتر
  • احتیاج به نظافت بیشتر و اصولی

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت سفید

خرید درب ضد سرقت هم مانند خرید بسیاری از کالاهای دیگر، قلق ها و راه و رسم خود را دارد. اگر اطلاعات کافی از مشخصات و ویژگی های درب نداشته باشید، ممکن است به سادگی به اشتباه بیفتید یا اینکه مورد سواستفاده برخی فروشندگان قرار بگیرید. اگر قصد خرید درب ضد سرقت سفید دارید، این نکات و توصیه ها، یاری زیادی به شما خواهد نمود.

1. از برند معتبر خرید کنید.

مهم ترین نکته خرید درب ضد سرقت این است که درب را از سازنده معتبر خریداری کنید. هرچقدر هم که شما در زمینه درب ضد سرقت حرفه ای باشید، به داخل درب ضد سرقت دسترسی ندارید. برترین کار در هنگام خرید درب ضد سرقت، پیدا کردن سازنده و فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است. زیرا سازنده معتبر هیچوقت اعتبار خود را با کیفیت ضعیف زیر سوال نمی برد.

در هنگام خرید درب ضد سرقت سفید، برند درب را از فروشنده سوال کنید. سپس نام برند را در اینترنت جستجو نموده و در خصوص کارخانه، دفاتر و نمایندگی های فروش، حضور در نمایشگاه ها و پروژه های معتبر آن اطلاعات کسب کنید.

2. مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

یکی از برترین روش های خرید درب ضد سرقت، خرید مستقیم از کارخانه است. کارخانه های معتبر و شناخته شده معمولا دارای دفاتر فروش و نمایندگی هستند. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع درب ها را از نزدیک ببینید و با خیال راحت خرید کنید. ضمن اینکه خرید اینترنتی از سایت های این فراوریکنتنده ها نیز امکان پذیر است.

3. به جنس و کیفیت رنگ توجه کنید.

رنگ درب ضد سرقت، اولین چیزی است که دیده می گردد، اما توجه کمتری به آن می گردد. این روزها تقریبا همه کارخانه ها، چارچوب درب ضد سرقت را با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ می نمایند. اما در زمینه رویه درب، اوضاع فرق دارد و خیلی از فراورینماینده ها برای کاهش قیمت، از رنگ های بی کیفیت استفاده می نمایند. مطمئن شوید که درب ضد سرقت شما با رنگ پلی اورتان ترک رنگ آمیزی شده است.

رنگ پلی اورتان ترک قیمت بالاتری نسبت به رنگ های نیمه پلی استر دارد ولی در عوض از ماندگاری و زیبایی بالاتری برخوردار است. ممکن است که در نگاه اول، دو دربی که با رنگ پلی اورتان و پلی استر رنگ شده اند؛ به چشم شما شبیه به هم به نظر برسند، اما بعد از مدت کوتاهی رنگ پلی استر از بین رفته و درب منزل شما شکل بسیار بدی پیدا خواهد نمود.

4. چارچوب کف 18 خریداری کنید.

چارچوب مهم ترین بخش درب ضد سرقت محسوب می گردد. کف چارچوب اصطلاحی هست که سازندگان و فروشندگان درب ضد سرقت برای پهنای چارچوب به کار می برند. چارچوب کف 18 یعنی چارچوبی که پهنا یا عرض اون 18 سانتی متر است. هرچه این پهنا بیشتر باشد، درب ضد سرقت، مستحکم تر است.

5. در انتخاب قفل درب دقت کنید.

قفل درب ضد سرقت، مهمترین بخش از سیستم امنیتی درب است. اگر درب ضد سرقت فول ضد دیلم انتخاب نموده باشید، به طور استاندارد باید سه عدد قفل بر روی درب شما وجود داشته باشد. قفل اصلی، قفل شب بند و قفل پستچی. به طور معمول، این سه قفل از قفل های سه زبانه هستند. در صورتی که تمایل به افزایش امنیت به وسیله قفل دارید، قفل چنگکی می تواند جایگزین خوبی باشد. بعلاوه، قفل گاوصندوقی که فاقد توپی است و سارقان نمی توانند به روش توپی زنی، وارد منزل شما شوند. البته قفل های گاوصندوقی کلیدهای نسبتا بزرگی دارند که مورد پسند برخی از افراد نیست.

از نظر برند هم، در حال حاضر، قفل کاله یکی از برترین قفل های درب ضد سرقت است که از مقبولیت عمومی خوبی برخوردار است. این قفل ها 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.

6. درب بدون رزت فولادی نخرید.

رزت یا روزت، قطعه ای است که روی توپی درب سوار می گردد و اجازه دسترسی به توپی را نمی دهد. البته این امکان دوم، یعنی عدم امکان دسترسی به توپی به وسیله سارقان، تنها در صورتی اتفاق می افتد که از رزت فولادی ضد برش بهره ببرید.

امیدواریم که این نکات بتوانند به شما در خرید درب ضد سرقت یاری نمایند. در سرانجام، خرید درب ضد سرقت از گروه صنعتی آگنیس را به شما پیشنهاد می کنیم. کارخانه درب ضد سرقت آگنیس، یکی از بزرگترین کارخانه های درب ضد سرقت ایران است که قابلیت فراوری انواع درب ضد سرقت استاندارد و سفارشی را دارد.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2313

به "دکوراسیونی متفاوت با انتخاب درب ضد سرقت سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیونی متفاوت با انتخاب درب ضد سرقت سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید