دریافت کنندگان نشان مشهد انتها اسفند ماه تعیین خواهند شد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نفرات برتر دریافت کننده نشان مشهد پایان اسفند یا اوایل فروردین ماه سال آینده معین خواهند شد.

دریافت کنندگان نشان مشهد انتها اسفند ماه تعیین خواهند شد

محمدمحسن مصحفی در جلسه شورای اداری شهرداری، ضمن اشاره به اقدامات اجرا شده در حوزه فرهنگی طی ماه گذشته، افزود: چندی پیش دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم و برای گرامیداشت این دهه نقاط مختلف شهر آذین بندی و برنامه های فرهنگی مختلفی در فرهنگ سراهای شهر برگزار گشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، وی افزود: سال جاری با حمایت شهرداری مشهد توانستیم به عنوان دومین شهر بعد از تهران شاهد اکران کامل فیلم های جشنواره فجر باشیم که در کنار آن برای اولین بار فیلم های یک بخش از جشنواره نیز در سه فرهنگ سرای حاشیه شهر اکران شد.

مصحفی به اعطای نشان مشهد اشاره کرد و ادامه داد: شناسایی افراد شاخص و برتر که برای پیشرفت مشهد در زمینه ها و حوزه های مختلف فعالیت داشته اند، برای اعطاء نشان مشهد از سوی شورای اسلامی شهر به سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری سپرده شده است و کارهای مرتبط با این نشان درحال انجام است و نفرات برتر تا پایان اسفندماه سال جاری یا اوایل فروردین سال 1399مشخص خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 790

به "دریافت کنندگان نشان مشهد انتها اسفند ماه تعیین خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت کنندگان نشان مشهد انتها اسفند ماه تعیین خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید