دانشگاه گرانیگاه اندیشه ورزی درباره مسائل امروز و فردای ایران است

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/ایلام رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه گرانیگاهی شایسته برای اندیشه ورزی در باب مسائل امروز و فردای ایران است و راهی است گشوده که همۀ ما را به سوی مصاحبه، انصاف و صبر می خواند تا با مشارکت خیرخواهانه آینده ای پرعزّت را بسازیم.

دانشگاه گرانیگاه اندیشه ورزی درباره مسائل امروز و فردای ایران است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

دکتر محمد علی اکبری در پیامی که به مناسبت روز دانشجو، صادر کرد، آورده است: 16 آذر یادآور استکبار ستیزی و آرمان خواهی دانشجویان ایران زمین و نماد پیشتازی این قشر فرهیخته در عرصه های سخت تاریخ معاصر ایران است. تحولات عبرت آموز تاریخ معاصر و حضور مؤثر دانشجویان در عرصه های گوناگون در مقاطع مختلف مؤیّد این حقیقت است که نهاد علم و دانشگاه به عنوان محور و پیشران جامعه همواره و به رغم موانع و مسائل، به رسالتش برای شکوفایی ملت و توسعه پایدار جامعۀ ایران واقف بوده و نقش بایسته خود را در پاسداشت و حفظ ارزش های انسانی، ملی و اسلامی ایفا نموده و در این راستا هزینه های زیادی را نیز پرداخته است.

16 آذر ماه، همچون برگی زرّین در تاریخ این سرزمین، هزینه ای بود که دانشجو با جانش پرداخت تا بر عهدش بماند و با افتخار ماند.

دانشگاه، خاستگاه همدلی و همفکری و گرانیگاهی شایسته برای اندیشه ورزی در باب مسائل امروز و فردای ایران است و راهی است گشوده که همۀ ما را به سوی مصاحبه، انصاف و صبر می خواند تا با مشارکت خیرخواهانه آینده ای پرعزّت را بسازیم. در این راه سخت، چشم امید به دانشجویان عزیزی است تا در متن جامعۀ دانشگاهی کشور با مسئولیت پذیری، حقیقت جویی و با تکیه بر استعداد خدادادی و بهره گیری از ثروت مادی و معنوی کشور، در راه سربلندی و عزت ایران اسلامی بر همّت و تلاش بمانند و ببالند.

اینجانب در کسوت خادم جامعه دانشگاهی استان ایلام، فرارسیدن روز دانشجو (مصادف با گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332) که بحق پاسداشت استکبارستیزی، حق خواهی و استبدادستیزی است را به دانشجویان عزیز تبریک می گویم و برای این عزیزان استمرار نقش آفرینی توام با توفیق آرزومندم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 608

به "دانشگاه گرانیگاه اندیشه ورزی درباره مسائل امروز و فردای ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه گرانیگاه اندیشه ورزی درباره مسائل امروز و فردای ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید