خودروی پرنده LEO Flight

به گزارش بهترین مقاله، LEO Flight به تازگی نمونه اولیه آلفای ابرخودروی پرنده eVTOL خود را معرفی نموده است. یک هایپرخودروی پرنده که می تواند حداکثر سه نفر را با سرعت حداکثر 400 کیلومتر بر ساعت حمل کند.

خودروی پرنده LEO Flight

به گزارش خبرنگاران، نمونه اولیه این خودروی پرنده، در واقع یک قاب آلومینیومی است که عمدتاً برای آزمایش پیشرانه طراحی شده است. در حالی که پیت بیتار، یکی از بنیانگذاران LEO پیش از این گفته بود که هواپیمای نهایی تنها دارای 16 فن برقی است، این نمونه اولیه با 72 فن که هر کدام به میزان یک ماگ قهوه هستند، با قابلیت بالابر عمودی عرضه می گردد.

دو فن با قطر بزرگتر در عقب به این خودروی پرنده فشار افقی وارد می نمایند. بیتار می گوید هواپیمای نهایی حداقل 200 جت کوچک عمودی (هر کدام با قطر 11 سانتی متر) و 11.7 پوند نیروی رانش فراوری می نماید. این جت ها در مجموع بیش از 2300 پوند نیروی رانش فراوری خواهند کرد. این هواپیما 499 کیلوگرم وزن دارد و قادر است 231 کیلوگرم مسافر و بار را حمل کند.

ایده LEO برای استفاده از تعداد زیادی جت ریز تصمیم جالبی است. فن های کوچکتر انرژی کمتری نسبت به پنکه های بزرگتر در بالابر عمودی دارند. او می گوید استفاده از 36 فن کوچک دو برابر انرژی بیشتری در در مقایسه با طراحی هایی همانند شش پایه بزرگ تر مصرف می نماید. یک باکس کوچک بسیار ابتدایی برای خلبان این خودروی پرنده در نظر گرفته شده است که با چیزی شبیه به یک جایگاه پلاستیکی پوشانده شده است و کنترل های مخصوص را در اختیار خلبان قرار می دهد. این شرکت میخواهد eVTOL را به عنوان یک هواپیمای شخصی با برد 480 کیلومتر و باتری 66 کیلووات ساعت به فروش برساند.

منبع: newatlas

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2106

به "خودروی پرنده LEO Flight" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی پرنده LEO Flight"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید