طراحی ویلا باغ: خلاصه بازی منچسترسیتی 3 ، 2 استون ویلا؛ قهرمانی دراماتیک سیتیزن ها

به گزارش بهترین مقاله، سی وهشتمین و آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شنبه شب برگزار گردید که در نهایت منچسترسیتی به جام قهرمانی رسید.

طراحی ویلا باغ: خلاصه بازی منچسترسیتی 3 ، 2 استون ویلا؛ قهرمانی دراماتیک سیتیزن ها

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در استادیوم اتحاد، منچسترسیتی صدرنشین به مصاف استون ویلا رفت و با برد دراماتیک 3-2 جام لیگ برتر را برای ششمین مرتبه بالای سر برد. با وجود این که سیتی صاحب توپ و میدان بود دقیقه 37 ضربه سر کَش، ویلا را به گل نخست رساند. نیمه دوم هم که سیتی سراپا حمله بود در یک ضدحمله کوتینیو نمایش خوبش را با گلی که در دقیقه 69 زد، تکمیل کرد. دقیقه 76 خاتمه سیتی گل زد و گوندوغان میزبان را به بازگشت امیدوار کرد. دقیقه 78 رودری با شوت زمینی دقیق کار را به تساوی کشاند. دقیقه 81 کامبک سیتی با گلی که گوندوغان زد تکمیل شد. سیتیزن ها هشتمین قهرمانی شان در تاریخ لیگ را کسب کردند و این ششمین قهرمانی شان در لیگ برتر بود. بعلاوه گواردیولا برای چهارمین مرتبه در لیگ جزیره به جام دست پیدا کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2089

به "طراحی ویلا باغ: خلاصه بازی منچسترسیتی 3 ، 2 استون ویلا؛ قهرمانی دراماتیک سیتیزن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا باغ: خلاصه بازی منچسترسیتی 3 ، 2 استون ویلا؛ قهرمانی دراماتیک سیتیزن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید