خداحافظی بنیانگذار توییتر با اعضای هیئت مدیره

به گزارش بهترین مقاله، یکی از بنیانگذاران توییتر و مدیر اجرایی سابق این شرکت؛ ایوان ویلیامز، از هیئت مدیره این کمپانی کناره گیری کرد. وی که از موسسین اولیه توییتر بوده میخواهد سهم خود را نیز از این شرکت خارج کند.

خداحافظی بنیانگذار توییتر با اعضای هیئت مدیره

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویلیامز در بیانیه ای گفت: این 13 سال رشد در کنار توییتر برای من باور نکردنی بوده است و من افتخار می کنم که توییتر در طول زمان حضور من در این شرکت پیروز بوده است. من برای تیم خود نیز آرزوی پیروزیت می کنم اما از این شرکت خارج می شوم.

او در سال 2008 در کنار جک دورسی مدیریت توییتر را بر عهده گرفت و در طول این سالها همواره نقشی پررنگ در این شرکت بر عهده داشته است. اما وی در سال 2010 از این شرکت خارج شد و در نهایت دورسی نقش مدیر عامل شرکت را در سال 2015 بازیابی کرد.

در طی چند ماه گذشته، ویلیامز به شدت سهام خود را در توییتر کاهش داده است. او در ماه دسامبر حدود 14.6 میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت و این در حالی بود که وی 29 میلیون سهام در ماه آوریل در اختیار داشت.

ویلیامز در حال حاضر مدیرعامل Medium؛ یک شرکت فناوری سان فرانسیسکو است که به نویسندگان اجازه می دهد تا بخش هایی از مقالات خود را در آن منتشر نمایند.

.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 122

به "خداحافظی بنیانگذار توییتر با اعضای هیئت مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بنیانگذار توییتر با اعضای هیئت مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید