خبرنگاران مراقب ماموران قلابی بهداشت باشیم

به گزارش بهترین مقاله، کرمان - خبرنگاران - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان نسبت به سوءاستفاده احتمالی بعضی افراد از طرح مراجعه ماموران بهداشت به در منازل هشدار داد.

خبرنگاران مراقب ماموران قلابی بهداشت باشیم

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری فرماندهی انتظامی استان کرمان، سرهنگ کوروش احمد یوسفی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور و گسترش شایعات، نگرانی مردم دوچندان نموده و ترس و اضطراب از آن موجب حساسیت بیش از حد افراد به علائم بیماری در بدن خود شده اند اضافه کرد: در این شرایط، افراد فرصت طلب و سارقین با سوء استفاده از احساسات مردم، تحت پوشش ماموران بهداشتی به درب منازل مراجعه و ادعای ضدعفونی کردن و توزیع رایگان ماسک، ژل، محلول ضدعفونی را می نمایند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار که متاسفانه در روزهای اخیر چندین مورد در سطح کشور رخ داده، ضرورت دارد شهروندان به نکات ایمنی توجه جدی داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان تاکید نمود: مردم از باز کردن درب منزل به روی افراد ناشناس به ویژه افرادی که در این روزها ادعای سم پاشی، ضدعفونی، توزیع ماسک، ژل، محلول و غیره را دارند، خودداری نمایند.

وی توضیح داد: در صورتی که فرد یا افرادی خود را منتسب به مراکز بهداشتی - درمانی معرفی نمایند قبل از باز کردن درب منزل، با اخذ شماره تلفن مرکز بهداشتی مربوطه از سامانه 118 و تماس با آن از صحت ماموریت افراد اعزامی مطمئن شده و سپس با اخذ کارت شناسایی اقدام به باز کردن درب منزل کنید.

سرهنگ احمدیوسفی گفت: چنانچه برنامه ای برای مراجعه حضوری ماموران بهداشتی به درب منازل باشد، قطعا اطلاع رسانی گسترده به وسیله رسانه های معتبر صورت خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 872

به "خبرنگاران مراقب ماموران قلابی بهداشت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراقب ماموران قلابی بهداشت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید